مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

یادمان شهدای گمنام قبله‌گاه فرهنگی هر منطقه محسوب می‌شود

سردار «کوشکی» با اشاره به وجود پیکر مطهر شهدای گمنام در نقاط مختلف استان فارس و لزوم ایجاد یادمان های شهدای گمنام، گفت: یادمان شهدای گمنام قبله‌گاه فرهنگی هر منطقه به شمار می‌رود بنابراین تکمیل و رسیدگی به یادمان‌ها موجب رضایت مردم خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹ - 05June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس امروز در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان داراب که با حضور فرماندار، فرمانده سپاه و دیگر اعضای شورا برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار داشت: امام خمینی (ره) بعد از قرن‌ها در این صحنه عالم، دین را از غربت خارج کرد.

وی افزود: امام (ره) در ابتدا، نهضت انقلاب اسلامی را به تنهایی آغاز کرد، اما در کار خود توکل به خداوند داشت ولی در ادامه تنها نماند و نخستین گروه راه انقلاب اسلامی، شهدا بودند که در مسیر امام (ره) قرار گرفتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با بیان اینکه امام خمینی (ره) کل صحنه جهان را به نفع مستضعفان تغییر داد که تا کنون خاری در چشم مستکبران عالم است، گفت: با ارتحال امام، رهبر معظم انقلاب نیز در ادامه نهضت امام خمینی (ره) تنها نماند و بسیجیان، مدافعان حرم و پروش یافتگان امامین انقلاب در میدان حضور داشتند و دارند. 

سردار کوشکی در ادامه سخنان خود با اشاره به شهادت رئیس جمهور ایران و تلاش‌های شبانه روزی شهید رئیسی، اضافه کرد: اکنون شهید آیت الله رئیسی والا مقام است، چون مدل رفتاری شهیدان را الگو کرد و رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود، استمرار راه شهید آیت الله رئیسی را در سرکار آمدن دولتی با شیوه و راه شهید رئیسی در انتخابات پیش رو دانستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس بر بررسی و اجرای مصوبات مغفول مانده جلسات گذشته تاکید کرد و گفت: تکمیل یادمان شهدای گمنام در شهرستان داراب با هم افزایی به نام شهدا طی سه سال گذشته رشد خوبی داشته است.

وی تصریح کرد: یادمان شهدای گمنام قبله گاه فرهنگی هر منطقه به شمار می‌رود بنابراین تکمیل و رسیدگی به یادمان‌ها موجب رضایت مردم خواهد شد.

کتاب نقش شهرستان داراب در دفاع مقدس را مورد توجه قرار داد و بر نگارش کتاب تاریخی_توصیفی دفاع مقدس این شهرستان تاکید کرد.

تجلیل و بازدید حضوری از پیشکسوتان دفاع مقدس، گزارش اعتبارات واگذاری شده به شهرستان، طرح تقسیم اعتبارات یادمان‌های شهید گمنام، برگزاری یادواره شهدای گردان لشکر ۳۳ المهدی (عج) و اجلاسیه یادواره شهرستان داراب از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها