رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران:

شهدای خدمت آرزومند شهادت بودند

حجت الاسلام «زارعی کیاپی» گفت: شهید رئیسی و همراهانش برای شهادت در راه حق آرزومند بودند و خداوند هم پاسخ آنها را داد.
کد خبر: ۶۷۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶ - 05June 2024

شهدای خدمت آرزومند شهادت بودندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، به مناسبت بزرگداشت شهادت آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» و همراهانش، مراسمی با حضور «کاظم درزی» معاون مدیر کل حفاظت اطلاعات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح امروز در حسینیه شهید قدوسی سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران برگزار شد.

حجت الاسلام «محمد اسماعیل زارعی کیاپی» در این مراسم ضمن عرض تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت مردان خدمت اظهار داشت: پیغام فرمانده کل قوا گویای فعالی و خستگی ناپذیری دولت بوده است.

وی ضمن برشمردن ویژگی‌های این شهدا افزود: شهید رئیسی و همراهانشان همیشه برای شهادت در راه حق آرزومند بودند که خداوند هم پاسخ آنها را داد. ان شالله همه ما ادامه دهنده راه این شهدا باشیم. 

حجت الاسلام زارعی کیاپی در ادامه با اشاره به واقعه سوم خرداد گفت: همانطور که تصرف خرمشهر از سوى دشمن براى ما بزرگ‌ترین ضربه بود، بازپس گرفتن آن نیز براى ما بزرگ‌ترین افتخار بود، تا جایی‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، هیچ یک از کارهاى درخشان ارتش و سپاه چه قبل از مسأله‌ى خرّمشهر و چه بعد از آن، به قدر حادثه‌ى خرّمشهر براى ما ارزش تبلیغاتى و سیاسى نداشت و به محض فتح خرمشهر و شکست نیروهاى اشغالگر، رژیم عراق ناگهان تغییر ماهیت داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار