معاون استاندار ایلام و رییس ستاد انتخابات ایلام:

تبیین خدمات دولت در مشارکت مردم در انتخابات اثرگذار است

«حسنی» گفت:بیان خدمات و اقداماتی که دولت ریل‌گذاری کرده است،می‌تواند هم در مشارکت و هم در انتخاب اصلح تاثیر داشته باشد.
کد خبر: ۶۷۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸ - 05June 2024

تبیین خدمات دولت در مشارکت مردم در انتخابات اثرگذار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «محمد‌سبحان حسنی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان ایلام در نشست قرارگاه استانی جهاد تبیین اظهار داشت: بیان خدمات و اقداماتی که دولت ریل‌گذاری کرده است،می‌تواند هم در مشارکت و هم در انتخاب اصلح تاثیر داشته باشد. 

وی افزود: موضوع انتخابات به دلیل اهمیت و پیامد‌های تعیین کننده‌ای که دارد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. 

معاون استاندار ایلام خاطرنشان کرد: نیاز است تبیین شود از زمانی که دولت سیزدهم روی کار آمد در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی چه تحولاتی انجام گرفته است که بعضی از تاثیرات را دیده‌ایم و بخشی نیز با گذشت زمان، خود را نشان می‌دهد. 

«حسنی» افزود:دولت سیزدهم مبتنی بر ولایت‌پذیری و برخاسته از بطن ملت و در دل ملت بود. این ویژگی‌ها بعد از شهادت آیت‌الله «رییسی» بیشتر از قبل خود را نشان داده است. 

وی گفت: باید روی ابعاد شخصیتی شهید «رئیسی» و کارکرد دولت، برای آگاهی‌بخشی در جامعه کار کنیم. شاخص اصلی در انتخاب اصلح؛ انقلابی بودن است و کسی به این جایگاه نزدیک‌تر است که اعتقاد بیشتری دارد. 

رییس ستاد انتخابات استان ایلام ادامه داد: بحث مشارکت برای ما بسیار مهم است و در فرمایشات رهبر معظم انقلاب هم همیشه مطرح بوده و حتماً پیام خاص خودش را خواهد داشت،اما انتخاب اصلح هم مسئله بسیار مهمی است. 

وی گفت: مشارکت و انتخاب اصلح برایمان مهم است، اما طبق گفته رهبر معظم‌انقلاب، اعتقاد به مبانی انقلاب، موضوع بسیار مهمی است که باید به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها