امام جمعه تایباد:

خدامحوری و ولایتمداری ویژگی‌های ممتاز نیرو‌های مسلح است

حجت‌الاسلام ملکی ابرده گفت: امروز اگر سپاه و نیروهای مسلح در دل مردم جای دارند به‌واسطه خدامحوری و ولایت‌مداری آنان است.
کد خبر: ۶۷۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰ - 06June 2024

خدامحوری و ولایتمداری ویژگی‌های ممتاز نیرو‌های مسلح استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، آیین تکریم و معارفه فرمانده محور عملیاتی شهید شوشتری تایباد با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «امین رسولی» فرمانده قرارگاه شهید قاجاریان، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولان محلی در سالن پیامبر اعظم (ص) فرمانداری تایباد برگزار شد.

سردار رسولی در این مراسم اظهار داشت: اگر مراقبت نشود و در انتخاب خود خرد را پیشه نکنیم به مشکلاتی برخواهیم خورد که جبران آن دشوار است.

وی افزود: به کسی بیندیشیم و رأی دهیم که خصوصیاتی همچون شهید رئیسی داشته باشد، کسی که بتواند ادامه‌دهنده راه و برنامه‌های این شهید عزیز باشد.

در ادامه مولانا «غلام‌نبی توکلی» امام‌ جمعه اهل‌سنت تایباد در سخنانی ابراز داشت: الحمدلله مرز‌های خراسان رضوی به همت نیرو‌های زحمت‌کش سپاه، ارتش و مرزبانی در امنیت کامل قرار دارد، امنیتی که زبانزد است.

سپس حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «حسین ملکی‌ابرده» امام‌ جمعه شهرستان تایباد بیان داشت: امروز اگر سپاه و نیرو‌های مسلح در دل مردم جای دارند به‌واسطه خدامحوری و ولایت‌مداری آنان است.

وی افزود: امام با نگاه وحیانی و عقلانی به نهضت خود قداست و عزت بخشیدند و این برای ما درس است، این نگاه از سال ۱۳۴۲ به استقرار نظام اسلامی در سال ۵۷ و پس از آن به استمرار نظام اسلامی منجر شده است.

امام‌جمعه تایباد عنوان کرد: در انتخابات پیش رو که یک امتحان بزرگی برای ملت ایران است، باید کسی را انتخاب کنیم که در تراز رئیس‌جمهور شهید باشد.

در پایان این مراسم سرهنگ «علی قربی» فرمانده پیشین محور عملیاتی شهید شوشتری تایباد مورد تقدیر قرار گرفت و سرهنگ «مهدی یساقی»» به‌عنوان فرمانده جدید این محور معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها