آغاز آزمون جامع و ادواری فرهنگ و هنر

دومین آزمون جامع و چهل‌وسومین آزمون ادواری بخش فرهنگ و هنر به‌مدت ۱۰ روز به‌صورت تئوری و عملی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷ - 06June 2024

آغاز برگزاری آزمون جامع و ادواری فرهنگ و هنربه گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، دومین آزمون جامع و چهل‌وسومین آزمون ادواری بخش فرهنگ و هنر در مجتمع فرهنگی هنری نور از شانزدهم خرداد آغاز شده و تا دوشنبه هفته آینده ادامه دارد.

در این شش روز آزمون‌های عملی و مهارتی برگزار می‌شود و مجتمع نور روزانه میزبان هزار نفر از هنرجویان است. بعد از اتمام آزمون‌های عملی، آزمون تئوری هم به‌مدت سه روز در دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

رشته‌های هنری که آزمون عملی آن‌ها در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود، رشته‌های کامپیوتری و گرافیکی هستند و سایر رشته‌های عملی غیرکامپیوتری، روز جمعه در هنرستان موسیقی پسران برگزار خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در این آزمون از هر سنی هستند، اما غالب داوطلبین در سنین ۱۷ یا ۱۸ سال و پایه نهم و دهم هستند.

«حسین کشاورزیان» مسئول آموزش فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در خصوص نحوه برگزاری آزمون اظهار داشت: آزمون‌های عملی هر روز از ساعت هشت صبح آغاز می‌شود و تا هشت شب ادامه دارد و داوطلبین بر اساس جدول زمان‌بندی رأس ساعت مقرر حاضر شده و در آزمون شرکت می‌کنند. 

وی افزود: آزمون عملی به این ترتیب است که هر نیم ساعت ۵۰ نفر سوالات مخصوص به گروه خودشان را دریافت می‌کنند و با استفاده از لپ‌تاپ‌هایی که از قبل برای آن‌ها آماده شده به سوالات پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها