امام جمعه لامرد:

مسئولان سیره رئیس جمهور شهید را الگوی خود قرار دهند

حجت الاسلام «آزاد» گفت: مسئولان باید سبک، سیاق و سیره رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی را الگوی خود در کار‌های مدیریتی قرار دهند.
کد خبر: ۶۷۱۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴ - 06June 2024
مسئولان سیره رئیس جمهور شهید را الگوی خود قرار دهندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام و‌المسلمین «محمدجواد آزاد» امام جمعه لامرد در مراسم یادبود زنده یاد محمدعلی حیاتی نماینده فقید مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی در مهدیه خندق شهر لامرد، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) بعنوان شخصیتی بی نظیر و تربیت شده مکتب اسلام و قرآن و ثمره مکتب اهل بیت (ع) است و این نهضت اسلامی که امام رقم زدند و بار‌ها بر آن تاکید کرده اند این است که هدف استقرار این نظام در مرحله اول ایران و سپس در سرتاسر دنیا زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) خواهد بود.
 
وی افزود: اگر مسئولی در دوران مسئولیتش دنبال غیر از هدف خدمت به مردم و تعالی کشور به سمت ظهور باشد به نوعی خیانت کرده است و تنها هدف ما این است که به سمت ظهور پیش رویم.
 
این مسئول با بیان موضوع که باید زمینه سازی فرج امام زمان را فراهم کنیم تصریح کرد: در دوره ۴۵ساله که از عمر انقلاب گذشته است فراز و نشیب‌های فراوانی داشته ایم و اگر قرار است ظهوری اتفاق بیافتد توسط ما مردم رقم خواهد خورد و با انتخاب آگاهانه می‌توان این زمینه را فراهم کرد. 
 
امام جمعه لامرد افزود: وقتی انتخابی همانند ریاست جمهوری آیت الله رئیسی رقم می‌خورد این سه سال دوران خدمتش که به صورت مجاهدانه و عالمانه فضای وحدت و وهمدلی در کشور بوجود می‌آورند و در راستای ولایت مداری و زمینه سازی برای ظهور تلاش می‌کردند را باید ستود.
 
حجت الاسلام آزاد بیان داشت: در این چندسال انتخاب شهید رئیسی جامعه اسلامی و مستضعفین و آزادی خواهان عالم احساس غرور می‌کردند و این مهم است و برای رسیدن به پله‌های آخر و فتح قله رقم خواهد خورد و اگر غیر از این باشد در عرصه تمدنی که این امت زمینه ساز آن است به مشکل می‌خوردیم.
 
وی با بیان این مطلب که نباید با مشکلات و معضلات کوچک به این انقلاب پشت پا زد اضافه کرد: باید به هدفی که امام راحل که همان زمینه سازی ظهور می‌باشد را فراهم کنیم و با انتخاب درست می‌توان این امر مهم را محقق کرد.
 
حجت الاسلام آزاد خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در اوج عزت و بالندگی است و در روز سوم شهید رئیسی که پیکر پاکش در جوار امام مهربانی‌ها و ولی نعمت ما ایرانیان در مشهدالرضا تدفین می‌شود، رهبر معظم انقلاب در روز پنجم، با آن نامه زیبا و بسیار پرمحتوا برای تمدن نوین اسلامی و جوانان آمریکایی خط و نشان می‌کشند که چه آینده‌ای روشن در انتظار شما جوانان است و این مسیر را استوار و محکم ادامه دهید.
 
این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: رهبری در این نامه به این موضوع اشاره می‌کنند که شما در جهت درست تاریخ قرار گرفته اید و تاریخ در حال ورق خوردن است و هر کسی همراهی کرد، کرد و هر کس همراهی نکرد به عقب می‌افتد.
 
وی افزود: این سیره مدیریتی ‌آیت‌الله رئیسی باید تداوم یابد و از آن بهره برداری کرد و مسئولان باید سبک، سیاق و سیره رئیس جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را الگوی خود در کار‌های مدیریتی قرار دهند.
 
امام جمعه لامرد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره نماینده فقید زنده یاد دکتر محمدعلی حیاتی عنوان کرد: در راستای خدماتی که مرحوم حیاتی به این منطقه داشته اند باید گفت که درجه خدمت و عمل و اخلاص هر چقدر باشد خداوند به آن ضریب و عیار می‌دهد و مرحوم حیاتی در کمتر مجلسی است که مسوولین و مردم دور هم جمع شوند و ذکر خیر این مرد پرتلاش و خستگی ناپذیر را نکنند که باید قدردان چنین مسئولینی بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار