فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج):

راه شهید رئیسی همچنان باید الگوی راه همه ما باشد

سرهنگ «محمودی» گفت: راه شهید آیت‌الله رئیسی همچنان باید الگوی راه همه ما باشد.
کد خبر: ۶۷۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲ - 06June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، مراسم تکریم و معارفه فرماندهان حوزه و گردان های سپاه ناحیه امام علی (ع) شهرستان تاکستان برگزار شد.

سرهنگ «علی محمودی» فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدای خدمت، اظهار داشت: این شهیدان به معنای واقعی کلمه خادم مردم بودند و اجر خود را گرفتند.

وی افزود: خداوند متعال عنایت ویژه‌ای به این شهیدان داشت، آنها با توکل به خدا و حضور در صحنه و میدانی عمل کردن، باعث حل شدن بسیاری از مشکلات کشور شدند.

سرهنگ محمودی یادآور شد: در نظام جمهوری اسلامی ایران حتی با شهادت رئیس جمهور محبوب هیچ خللی در اداره کشور و در نهادهای حاکمیتی پیش نمی آید.

وی خاطرنشان کرد: شهادت آیت الله رئیسی و همراهشان مصیبت سخت و سنگینی بود. با وجود چنین مصیبتی دولت با همان پایه گذاری‌هایی که انجام شده کار خدمتگزاری خود را همچنان ادامه می‌دهد و این به برکت انقلاب و به خون این شهداست.

سرهنگ محمودی عنوان کرد: این همان وعده امام راحل به ما است، رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ ما به سمت قله حرکت می‌کنیم، ما از بخش زیادی از مسیر با وجود شیب‌ تند عبور کرده و به قله‌ها نزدیک شده‌ایم بنابراین امروز روز خسته شدن و ناامیدی نیست بلکه روز شوق و امید و حرکت است و مسئولان کشور باید با این روحیه حرکت کنند.

وی اذعان کرد: انقلاب ما اکنون به نزدیک قله رسیده و بنابراین جای خستگی و استراحت نیست، نباید اجازه داد خستگی باعث شود طوفان‌ها ما را در برگیرد و مانع رسیدن به قله شود باید با قدرت به سمت فتح قله حرکت کرد، راه گره گشایی از ملت، بسیج سازندگی است. 

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: بسیج سازندگی با تمام توان برای محرومیت‌زدایی، تلاش می‌کند و در این مسیر از هیچ اقدامی دریغ نکرده است.

این مسئول یاد آور شد: راه شهید رئیسی همچنان باید الگوی راه همه ما باشد.

در پایان طی حکمی از سوی سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ دوم محمد رحمانی بعنوان مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام علی(ع) و سرگرد پاسدار امیری بعنوان فرمانده حوزه مقاومت امام خمینی(ره) معارفه شدند. همچنین فرماندهان گردان های امام حسین(ع) ضیا آباد و تاکستان نیز منصوب شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها