سرپرست ریاست‌جمهوری:

شهید رئیسی قبل از تشکیل دولت سفر‌های استانی خود را آغاز کرد

مخبر گفت: دل شهید رئیسی برای کار کردن در مناطق محروم پَر می‌زد؛ به همین دلیل پیش از تشکیل دولت، سفر‌های استانی خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۶۷۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶ - 06June 2024

مخبر: شهید رئیسی قبل از تشکیل دولت سفر‌های استانی خود را آغاز کردبه گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «محمد مخبر» سرپرست ریاست‌جمهوری صبح امروز (پنج‌شنبه) در آئین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بهره‌برداری از ۴۲ طرح استان به ارزش نزدیک به ۸۶ هزار میلیارد تومان را که امروز انجام گرفت به روح شهدای خدمت تقدیم می‌کنیم.

مخبر بیان کرد: دل شهید رئیسی برای کار کردن در مناطق محروم پَر می‌زد؛ به همین دلیل پیش از تشکیل دولت، سفر‌های استانی خود را آغاز کرد.

سرپرست ریاست‌جمهوری افزود: شهید رئیسی سفر‌های استانی خود را از استان‌های محروم آغاز کرد؛ استان‌هایی که کم‌برخوردار بودند و نیاز به رسیدگی بیشتر داشتند.

وی عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی همیشه به فکر مشکلات استان سیستان و بلوچستان بود؛ مشکلات آب، بهداشت، راه‌ها و گاز استان.

مخبر در ادامه گفت: یکی از سران کشور‌ها که با من صحبت می‌کرد، در مورد شهید امیرعبداللهیان مطلب درستی گفت. او به من گفت «امیرعبداللهیان وزیر خارجه محور مقاومت بود»، این شهید با دستور رئیس‌جمهور شهید، شبانه‌روز به‌دنبال پیگیری وضعیت مردم فلسطین بود.

وی تاکید کرد: آیت‌الله رئیسی مستمراً به فکر مردم فلسطین بود؛ حتی گاهی اوقات برخی پروتکل‌ها را هم زیر پا می‌گذاشت تا بتواند به مردم مظلوم فلسطین کمک کند.

سرپرست ریاست‌جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تلاش دولت در مسیر رفع نارسایی‌های موجود در بخش‌های آب، گاز، راه، درمان و اشتغال در استان است؛ استان، استانِ مستعدی است.

مخبر بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم استان سیستان و بلوچستان این است که به اقیانوس دسترسی دارد؛ برخی از موارد در استان تعطیل شده و یا کاری برای انجام آنها صورت نگرفته است.

وی متذکر شد: در نخستین سفر آیت‌الله رئیسی به استان سیستان و بلوچستان، بیشتر مناطق استان فاقد گاز بود و امروز بخش زیادی از این مشکل حل شده است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار