جانشین فرمانده سپاه قم:

ارزش خون شهدا با هیچ معیاری قابل سنجش نیست

سردار «کبیری پور» گفت: شهدا در مسیر نورانی انقلاب اسلامی تا رسیدن به عصر ظهور جان خود را تقدیم کردند، از این رو ارزش خون آنان با هیچ ملاک و معیاری قابل سنجش نیست.
کد خبر: ۶۷۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰ - 06June 2024

ارزش خون شهدا با هیچ معیاری قابل سنجش نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سردار «مهدی کبیری پور» جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در مراسم بزرگداشت هشتمین سالگرد شهادت پاسدار شهید مدافع حرم «مهدی طهماسبی» در مجتمع الهیه شهرک شهید زین الدین قم اظهار داشت: امامین انقلاب بار‌ها تاکید فرمودند این انقلاب ثمره مجاهدت همه انبیاء و اولیاء الهی از آدم (ع) تا خاتم (ص) است.

وی افزود: مقصد انقلاب اسلامی دولت کریمه حضرت ولی عصر (عج) و این مسیر نورانی و تاریخی حقیقی قرار است انقلاب را به آن مقصد متعالی برساند.

سردار کبیری پور با بیان اینکه رویداد‌های کشور ما بخش کوچکی از این مسیر طولانی است و باید مراقب باشیم دچار دنیازدگی و غفلت نشویم، تصریح کرد: سهم مهمی از ماجرا را شهدا بر عهده داشته اند، آنها با بالاترین سرمایه وجودی خود و با ایثار و از خودگذشتگی خویش تلاش کردند که حرکت در مسیر انقلاب اسلامی تا عصر ظهور دچار اعوجاج و فراموشی نشود؛ از این رو ارزش خون مطهر آنان با هیچ ملاک و معیاری قابل سنجش نیست.

جانشین فرمانده سپاه استان قم عنوان کرد: امروز کشور ما به برکت وجود رهبری عزیز، قوای مسلح و حضور همیشگی مردم و نیز آثار خون پاک شهدا در اوج اقتدار قرار دارد و ان شاءالله به مقصد نهایی خود که همانا دولت کریمه است، متصل خواهد شد.

وی ابراز داشت: هر کسی در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی که همانا میراث انبیاء الهی است، تلاش کند، چه در دوران دفاع مقدس، چه در عرصه جهاد تبیین و یا هر جهادی که منجر به عزت و روشن شدن راه انقلاب و عبور از فتنه‌ها شود، در پیشگاه الهی ماجور خواهد بود.

سردار کبیری پور با اشاره به ضرورت صیانت از جوانان و نوجوانان در جنگ نرم گفت: یکی از عواملی که موجب حفظ باور‌ها و و اعتقادات نوجوانان و جوانان در برابر تهدیدات دشمنان می‌شود، همین برگزاری یادواره‌های شهدا و محافل دعا و نیایش و مراسم اهل بیت (ع) است.

وی اصافه کرد: یاد شهدا و برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان، موجب می‌شود که راه را گم نکنیم و بدانیم که هیچ راهی غیر از مسیر الهی، ارزش فدا شدن و تقدیم جان را ندارد.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری عنوان کرد: همه ما وظیفه داریم در هر موقعیتی که هستیم، فضای انقلابی را در خانواده و اقوام و مرتبطین ترسیم و دین خود را نسبت به شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی ادا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار