نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت افزایش شخصیت اجتماعی دانشگاه فرهنگیان

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: شخصیت اجتماعی دانشگاه فرهنگیان که نقش انسان‌سازی دارد باید افزایش پیدا کند.
کد خبر: ۶۷۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳ - 06June 2024

ضرورت افزایش شخصیت اجتماعی دانشگاه فرهنگیانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار رئیس دانشگاه فرهنگیان استان، اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان همه شعارش را می‌دهند که حداقل مهمترین دانشگاه است چرا که وظیفه‌اش دین، فرهنگ و ادب با موضوع انسان است، اما وظیفه بقیه دانشگاه‌ها تولید صنعت، هنر، فلسفه و ... است.

وی افزود: همه شعارش را می‌دهند ولی در عمل به این شعار ملتزم نیستند، باید به دانشگاه فرهنگیان بیش از هر دانشگاهی اهمیت داده شود، باید شخصیت اجتماعی دانشگاه بالا برود که جوانان ما برای آمدن به این دانشگاه راغب باشند.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: برای ارتقای شخصیت اجتماعی دانشگاه نیاز به امکانات خوب، ساختمان و مکان زیبا است از این رو باید به امکانات فیزیکی و سخت‌افزاری این دانشگاه واقعا توجه شود، ظرفیت و امکانات رفاهی درخور این دانشگاه باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باز هم در رابطه با این دانشگاه اگر کاری از دست ما بر می‌آید آمادگی انجامش را داریم، خوابگاه‌های متاهلی مصوب است باید برای این دانشگاه استفاده شود دنبال راهکارش بروید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار