فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

مدیریت جهادی شهید رئیسی الگو در سیستم کاری همه مدیران باشد

سردار نظری گفت: مدیریت جهادی، عملکرد، مردمی بودن و خستگی ناپذیر بودن شهید رئیسی باید به عنوان الگو و سبک مدیریتی در سیستم کاری همه مدیران ما قرار گیرد.
کد خبر: ۶۷۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹ - 06June 2024

مدیریت جهادی شهید رئیسی الگو در سیستم کاری همه مدیران باشد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان،️ سردار «محمدعلی نظری» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در همایش اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به شرکت‌ها و کارخانجات استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای خدمت و سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: کرمان به بهشت معادن معروف است و ظرفیت‌های زیادی در این حوزه در استان کرمان وجود دارد.

وی با اشاره به دیگر ظرفیت‌های اقتصادی استان در حوزه‌های مختلف، بیان کرد: استان کرمان در برخی از این حوزه‌ها در رتبه اول کشوری قرار دارد و برگزاری این همایش‌ها موجب گسترش گفتمان اقتصاد مقاومتی در بنگاه‌های اقتصادی استان خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه‌های اقتصادی نیز اشاره کرد و افزود: نفوذپذیری گفتمان اقتصاد مقاومتی به افزایش بهره‌وری می‌انجامد و فرهنگ‌سازی در این حوزه به تحقق رقابت سالم کمک می‌کند.

وی با اشاره به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: دسیسه‌های دشمن در فضای مجازی و حقیقی آغاز شده و در این روزها تلاش می‌کنند تا با پمپاژ بیشتر ناامیدی و ضریب دادن به مشکلات، میزان مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای را پایین بیاورند.

سردار نظری با بیان اینکه دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود از جمله کشیدن ایران سر میز مذاکره و تن دادن به خواسته‌هایشان دست به هر کاری می‌زند، ادامه داد: امروز انقلاب و نظام در یک پیچ تاریخی قرار دارد و حضور مردم در عرصه پشتیبانی از نظام خنثی کننده توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام است.

این مسئول با اشاره به اینکه توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی و حقیقی علیه کشور و انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: در فضای مجازی باید با تولید محتوا با این توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان مقابله کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا سیستم مدیریتی کشور را به دست بگیرد، گفت: باید هوشیار باشیم تا برخی افراد خودباخته که نگاهشان به بیرون از کشور است از این فضا سوءاستفاده نکنند و باید رئیس جمهوری با خصوصیات مدیریتی، رفتاری و ولایتمداری شهیدان رئیسی و امیرعبدالهیان راه آنها را ادامه بدهد.

وی با اشاره به اینکه بودن مردان بزرگ مزیت‌های زیادی برای کشور دارد اما عدم حضور فیزیکی آنها، ظرفیت‌هایی دیگری برای ما به ارمغان می‌آورد، افزود: مدیریت جهادی، عملکرد، مردمی بودن و خستگی ناپذیر بودن شهید رئیسی باید به عنوان الگو و سبک مدیریتی در سیستم کاری همه مدیران ما قرار گیرد.

سردار نظری با بیان اینکه حرکت نظام در تمدن نوین اسلامی و گام دوم انقلاب به اهداف تعیین شده مقام معظم رهبری می‌رسد، ادامه داد آیت‌الله رئیسی همیشه دغدغه رفع مشکلات مردم را داشت و اگر این روحیه و سبک و روش در مسئولان و بدنه مدیران میانی ما باشد، موجب پیشرفت شده و عقب ماندگی‌های کشور جبران می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار