دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی:

«ادب و تواضع» شاخصه بارز رفتاری شهید رئیسی بود

حجت‌الاسلام و المسلمین خسرو پناه در دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری در مورد شاخصه بارز رفتاری رئیس‌جمهور شهید گفت: شاخصه بارز رفتاری شهید رئیسی ادب و تواضع وی بود و پس از ریاست‌جمهوری این شاخصه درون او پررنگ‌تر شد.
کد خبر: ۶۷۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰ - 06June 2024

دیدار دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی با آیت‌الله حسینی بوشهری در مدینهبه گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «عبدالحسین خسروپناه» امروز (پنج‌شنبه، ۱۷ خرداد) با آیت‌الله «سید هاشم حسینی بوشهری» جانشین سرپرست حجاج ایرانی در مدینه دیدار و گفت‌گو کرد.

در این دیدار آیت‌الله بوشهری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سال ۱۳۶۶، منا و خدمت بیان کرد: با حجت‌الاسلام و المسلمین «سید عبدالفتاح نواب» نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی عهد بستیم تا در مدینه‌بعد در خدمت زائران بیت‌الله‌الحرام باشیم و به آنها خدمت رسانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه حضور آیت‌الله شهید رئیسی در بین مردم موجب شد تا مهر و محبتش در دل آنان قرار بگیرد، گفت: خداوند هم به وی عزت داد و مردم هم قدردان تلاش‌های او بودند.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین «عبدالحسین خسروپناه» دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به ارتباط نزدیکی که با رئیس‌جمهور شهید داشت، افزود: شاخصه بارز رفتاری شهید رئیسی ادب و تواضع وی بود و پس از ریاست‌جمهوری این شاخصه درون او پررنگ‌تر شد.

وی همچنین یادآور شد که شهید رئیسی در طول خدمتش همواره سخنان امام خمینی (ره) را سرلوحه کار خود قرار داده بود و هنگام شهادتش هم کارگران بسیاری برای وی اشک ریختند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها