شب گذشته؛

مخبر با خانواده کادر پروازی شهدای خدمت دیدار کرد

سرپرست ریاست‌جمهوری با حضور در منزل اعضای کادر پروازی رئیس‌جمهور و همراهان شهیدش، به شکل جداگانه با خانواده‌های آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۷۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵ - 07June 2024

مخبر با خانواده کادر پروازی شهدای خدمت دیدار کردبه گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «محمد مخبر» سرپرست ریاست‌جمهوری شامگاه گذشته (پنج‌شنبه،  ۱۷ خرداد) ابتدا در منزل امیر سرتیپ دوم شهید «سید طاهر مصطفوی» فرمانده و خلبان پرواز رئیس‌جمهور حضور یافت و با تمجید از سوابق طولانی خدمت وی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یکی از بهترین خلبانان بالگرد هوانیروز، اظهار داشت: گرچه فراق شهید مصطفوی برای همه ما و به‌ویژه خانواده گرامی‌اش سخت است، اما شهادت سرنوشتی بود که وی با توجه به خدمات خالصانه و صادقانه خود شایسته آن بود.

سرپرست ریاست‌جمهوری همچنین با حضور در منزل امیر سرتیپ دوم شهید «محسن دریانوش» کمک‌خلبان پرواز رئیس‌جمهور با تسلیت و تهنیت شهادت وی به خانواده گرامی وی گفت: همانگونه که شهید رئیسی در راه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی جان بر کف نهاده بود، این شهیدان نیز برای اعتلای ایران اسلامی مجاهدت می‌کردند و در نهایت نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مخبر همچنین در منزل سرهنگ دوم شهید «بهروز قدیمی» مهندس فنی پرواز نیز حضور یافت و ضمن دیدار با خانواده وی اظهار داشت: این شهدای عزیز جان خود را برای خدمت به مردم ایران فدا کردند و ملت بزرگ ایران نیز با حضور باشکوه خود در مراسم بدرقه و تشییع آنان، به نیکی از خدمات آنان قدردانی کردند.

در این دیدار‌های جداگانه، خانواده شهدای خدمت نیز در فضایی صمیمی به بیان فضائل اخلاقی، دغدغه‌ها و خدمات شهدای خلبان پرداختند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار