واکنش کنعانی به سخنان مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا

سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به صحبت‌های مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نوشت: تنها، توقف عملی حمایت آمریکا و اروپا از رژیم اسرائیل، به این تراژدی دردناک و وحشیانه علیه فلسطین پایان می‌بخشد.
کد خبر: ۶۷۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰ - 07June 2024

جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها برای همه مردم جهان روشن استبه گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به صحبت‌های «جوزب بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مورد جنایات صهیونیست‌ها در غزه در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: جوزب بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید: "گزارش‌ها از غزه نشانگر آن است که تنها واقعیتِ حاکم بر زندگی صد‌ها هزار انسان بی‌گناه، خشونت و رنج است. همراستا با دستور دیوان بین‌المللی دادگستری، لازم است تحقیقات مستقل در مورد گزارش‌ها صورت گیرد". 

کنعانی با اشاره به این صحبت‌ها و با تاکید بر اینکه جنایات رژیم آپارتاید علیه شهروندان و کودکان و زنان فلسطینی برای همه مردم جهان روشن و البته وحشتناک و جانکاه است، گفت: نه فقط حرف، بلکه تنها توقف کامل و عملی حمایت آمریکا و اروپا از رژیم نژادپرست اسرائیل، به این تراژدی دردناک و خشونت بی‌پروا و وحشیانه علیه انسان‌ها در فلسطین پایان می‌بخشد.

۲۴۵ روز از جنگ در غزه می‌گذرد، جنگی که با گذشت بیش از ۸ ماه، همچنان شاهد فرود آمدن بمب‌ها و سلاح‌های آمریکایی بر سر زنان و کودکان و غیرنظامیان بی‌گناه است و از سوی دیگر مقاومت غزه نیز همچنان به ایستادگی در برابر متجاوزین و مدیریت صحنه میدانی ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار