سرپرست حجاج ایرانی:

«وحدت» و «برائت» دو محور حج امسال است

حجت‌الاسلام و المسلمین نواب گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را حج برائت نامیدند و بر «وحدت» در موسم حج نیز تأکید کردند؛ بنابراین «وحدت» و «برائت» دو محور حج امسال است و بر اساس توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، حج برائت باید بر محوریت «وحدت» تمرکز داشته باشد.
کد خبر: ۶۷۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵ - 08June 2024

تأکید سرپرست حجاج ایرانی بر برائت وحدت محوردر حج امسالبه گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید عبدالفتاح نواب» نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی روز گذشته (جمعه، ۱۸ خرداد) به‌همراه «سید عباس حسینی» رئیس سازمان حج و زیارت در دومین حضور میدانی خود در هتل‌های محل استقرار کاروان‌های ایرانی در شهر مکه از هتل «البلد الطیب» بازدید کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب هنگام صرف ناهار به سالن غذاخوری اقایان و بانوان زائر رفت و برای آنها حجی مقبول را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد و از آنها خواست اگر مسئله یا مشکل خاصی دارند با توجه به حضور مسئولان عملیات حج مطرح کنند.

وی به بانوان زائر توصیه کرد که در این سرزمین در حق فرزندان خود دعا کنند؛ همچنانکه حضرت ابراهیم (ع) در کنار کعبه برای نسل خود دعا کردند و پیامبر (ص) فرمودند که من دعای مستجاب ابراهیم خلیل‌الله هستم.

در ادامه این بازدید میدانی، «سمیرا شجاعی» یکی از زائران استان تهران از نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در باره وجوه تمایز موسم حج امسال نسبت به سال‌های گذشته با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حج امسال «حج برائت» است، سؤال کرد و حجت‌الاسلام و المسلمین نواب در پاسخ گفت: حج برائت وحدت‌محور است و انجام می‌شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را حج برائت نامیدند و بر «وحدت» در موسم حج نیز تأکید کردند؛ بنابراین «وحدت» و «برائت» دو محور حج امسال است و بر اساس توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، حج برائت باید بر محوریت «وحدت» تمرکز داشته باشد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار