رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خبر داد؛

افتتاح ۳۰ پروژه بهداشت و درمان خراسان شمالی تحت عنوان سیمرغ سلامت

شاهین‌فر گفت: در سطح استان خراسان شمالی ۳۰ پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و سلامت تحت عنوان (سیمرغ سلامت) افتتاح و همچنین ۳ پروژه جدید نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵ - 08June 2024

افتتاح ۳۰ پروژه بهداشت و درمان خراسان شمالی تحت عنوان سیمرع سلامتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «جواد شاهین‌فر» رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در جلسه شورای دانشگاه، اظهار داشت: افتتاح پروژه‌های دانشگاه در آینده نزدیک کلید می‌خورد. همچنین در سطح استان ۳۰ پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و سلامت تحت عنوان (سیمرغ سلامت) افتتاح و ۳ پروژه جدید نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی با اشاره به نگاه ویژه در توسعه زیرساختی در حوزه افزایش رشته‌های دانشگاهی، افزود: اقدامات مثبت بسیاری در بهداشت، درمان، آموزش و عمران در حوزه بهداشت و درمان انجام که این روند ادامه خواهد داشت. افزایش کمی و کیفی رشته‌های تحصیلی، تقویت بیش از پیش حوزه آموزش، توسعه زیرساختی دانشکده‌ها، توجه به تقویت بنیه مالی در دانشکده‌ها از جمله با تأسیس و تجهیز آزمایشگاه‌های تخصصی و دایر کردن مراکز تحقیقاتی در دانشکده‌ها از جمله این امور است.

شاهین‌فر با تأکید بر تعریف و ایجاد پروژه مرکز جامع سلامت روستای بدرانلو، گفت: این پروژه در زیربنای ۱۰۶۵ مترمربع در حال احداث و با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی همراه است. مرکز جامع سلامت شماره یک شیروان نیز از طرح‌های عمرانی است که ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها