زائر ساکن آمریکا در سرزمین وحی:

هر جای دنیا باشیم، قلب ما با اهل بیت (ع) است/ جوانان آمریکایی صدای فلسطین را می‌شنوند

ساقیان گفت: این لطف خدا بوده که شامل حال ما شده است. ما دور از کشورمان در هر جای دنیا هم که باشیم، قلبمان با اهل بیت (ع) است.
کد خبر: ۶۷۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹ - 08June 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، زمان کمی به آغاز اعمال حج تمتع مانده است و گروه‌های مختلف زائرین در سرزمین وحی در حال عزیمت به شهر مکه هستند.

هر ساله مسلمانان زیادی از کشور‌های جهان خود را به عربستان سعودی می‌رسانند تا در حج تمتع شرکت کنند. یکی از افرادی که خود را به مراسم حج تمتع رسانده، مهدی ساقیان از ایالت فلوریدای آمریکاست.

وی برای آنکه به این کشور برسد، از فلوریدا به نیویورک، از آنجا به استانبول (پایتخت ترکیه) و بعد به مدینه پرواز کرده است.

یکی از زائران سرزمین وحی: هر جای دنیا باشیم، قلب ما با اهل بیت (ع) است/ زائری که به عشق اهل بیت (ع) از آمریکا راهی سرزمین وحی شده است+ فیلم

این زائر سرزمین وحی در گفت و گوی اختصاصی با دفاع‌پرس درباره حال و هوایی که در مدینه تجربه کرده، اظهار داشت: حضور در مدینه، شهر پیامبر (ص) توفیق بزرگی است و امیدوارم که قسمت همه مؤمنین بشود و به آنجا مشرّف شوند. این سفر خیلی در زندگی هر کسی مهم است و ان‌شاءالله رحمت خداوند قسمت و روزی ما بشود.

ساقیان با اشاره به اینکه هر جای دنیا باشیم، قلبمان با اهل بیت (ع) است، افزود: ما در خانواده‌ای مذهبی بزرگ شدیم لطف خدا شامل حال ما شده است. ما دور از کشورمان در هر جای دنیا هم که باشیم، قلبمان با اهل بیت (ع) است و علاقه‌مندیم در این مسیر‌ها حضور داشته باشیم. این، مسیری است که خدا پیش روی ما می‌گذارد.

وی ادامه داد: ممکن است شما در یک کشور غیر اسلامی زندگی کنید، اما همواره به اعتقادات خود پایبند باشید.

این زائر سرزمین وحی درباره وضعیت دفاع از فلسطین در کشور ایالات متحده آمریکا گفت: موج بزرگی در دفاع از فلسطین به‌راه افتاده است. در آمریکا طیف جوانانی وجود دارد که واقع‌بین هستند و سعی می‌کنند حقایق را از طریق اینترنت و فضای مجازی دنبال کنند و صدای طرف مقابل را بشنوند. 

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار