پیام تسلیت فرمانده کل ارتش در پی درگذشت همسر شهید «صیاد شیرازی»

امیر سرلشکر موسوی در پیامی درگذشت همسر امیر سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۷۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹ - 08June 2024

پیام تسلیت فرمانده کل ارتش در پی درگذشت همسر شهید صیاد شیرازیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، درگذشت «عفت شجاع» همسر شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده معظم شهید سپهبد علی صیاد شیرازی

سلام علیکم بما صبرتم

درگذشت بانوی مومنه ومکرمه، همسر محترمه فرمانده نام آور بزرگترین فتوحات دفاع مقدس، شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، موجب تألم و اندوه فراوان گردید.

همسران و خانواده معظم شهیدان والامقام دفاع مقدس، از قهرمانان ناشناخته و صبور سرنوشت‌سازترین دوران گذشته بر این دیارند، چنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در فضیلت این قهرمانان می‌فرمایند: «کسانیکه میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی وکمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند ».

آن بانوی فداکار با تاسی از سیره حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها، شمع وجود زندگی سراسر خدمت و برکت شهید صیاد شیرازی شد و مسیر توفیقات آن امیر سرافراز را در برهه‌های حساس پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و سال‌های پس از آن هموارساخت و با صبر عظیمش در هنگامه شهادتِ امیر و صیاد دلها، الگویی برای خانواده معظم ایثارگرانِ ایران سربلند اسلامی شد.

شایسته است ذکر صبر و ایثار بانوی ولایتمدارو بردبار، مرحومه مغفوره حاجیه خانم «عفت شجاع» در همدلی و همراهی مخلصانه با فرمانده دلیر و دلباخته دین و وطن و تربیت فرزندان شایسته، در زرین‌ترین صفحات تاریخ دفاع مقدس و حماسه این سرزمین روایت شود.

اینجانب از سوی آحاد کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، درگذشت آن بانوی بزرگوار را به بیت معزای شهید سپهبد صیاد شیرازی تسلیت عرض می‌کنم واز خدای متعال برای ایشان و آن شهید سعید، علو درجات مسئلت دارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار