معاون سیاسی سپاه کربلا:

جهاد امروز خدمت کردن به مردم است

سردار «مسلمی» گفت: اگر در راه رضای خدا به مردم خدمت کنیم، عزیز خدا و مردم می‌شویم و در تأسی از شهدای خدمت، امروز جهاد، در خدمت کردن به مردم است.
کد خبر: ۶۷۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹ - 08June 2024

جهاد امروز خدمت کردن به مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، گردهمایی بزرگ روشنگری سیاسی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز با سخنرانی سرهنگ پاسدار «حمید جعفری» معاون سیاسی سپاه کربلا استان مازندران باحضور رؤسای ادارات، دهیاران، هیأت امنای مساجد و امامزاده‌ها و شورا‌های اسلامی بخش‌های کجور و مرکزی شهرستان در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی نوشهر برگزار شد.

سرهنگ جعفری در این گردهمایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت همراه ایشان، به تبیین ویژگی‌های شخصیتی آن شهید والامقام خصوصا از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت و خصوصیت ولایتمداری و تبعیت محض از ولایت را از شاخصه‌های بارز شخصیتی ایشان برشمرد و عنوان کرد: برای ادامه دادن مسیر صحیح شهید جمهور باید در انتخابات آتی رئیس جمهوری در تراز آن شهید عزیز انتخاب کنیم.

وی در ادامه به تشییع باشکوه و کم نظیر شهدای خدمت اشاره کرد و افزود: وداع و تشییع عظیم مردمی شهید جمهور که یادآور تشییع شهید سلیمانی بود، این پیام را از طرف مردم داشت که اگر در راه رضای خدا به مردم خدمت کنیم، عزیز خدا و مردم می‌شویم و در تأسی از شهدای خدمت، امروز جهاد، در خدمت کردن به مردم است.

سرهنگ جعفری وظیفه همگان را نسبت به انتخابات آتی، نقش آفرینی در حوزه مشارکت در انتخابات با هدف «انتخابات مطلوب» و «انتخاب مطلوب» عنوان کرد و ادامه داد: همه باید با دعوت چهره به چهره برای تحقق مشارکت حداکثری و کمک به انتخاب اصلح تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار