استاندار کرمانشاه:

طرح مسکن نیروهای مسلح در اولویت است

«صحرایی» گفت: بهره‌گیری از ظرفیت این طرح برای حل مشکل مسکن عزیزانی که در قالب نیروهای مسلح به نظام اسلامی خدمت می‌کنند به عنوان یک اولویت‌ توسط مدیریت ارشد استان دنبال می‌شود.
کد خبر: ۶۷۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۳ - 09June 2024

طرح مسکن نیروهای مسلح در اولویت های استان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه امروز در نشست شورای مسکن استان که با حضور سرتیپ پاسدار « مجید ابن‌ الرضا» فرمانده قرارگاه مسکن ستاد کل نیروهای مسلح، مشاور وزیر راه و شهرسازی در حوزه وزارت دفاع و دیگر مدیران عضو برگزار شد؛ اظهار داشت: طرح نهضت ملی مسکن یک ظرفیت بسیار ارزشمند برای ساخت مسکن ارزان و ایمن برای اقشار فاقد مسکن است.

وی ادامه داد: بهره‌گیری از ظرفیت این طرح برای حل مشکل مسکن عزیزانی که در قالب نیروهای مسلح به نظام اسلامی خدمت می‌کنند به عنوان یک اولویت‌ توسط مدیریت ارشد استان دنبال می‌شود.

استاندار کرمانشاه گفت: در روند واگذاری زمین ها علاوه بر نیروهای در حال خدمت، باید به بازنشستگان هم حتما به شکل ویژه توجه شود تا این عزیزان هم بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند. باید فضاهای آموزشی، تفریحی و مذهبی مجموعه هایی که در حال ساخت است پیش از استقرار متقاضیان فراهم شوند تا مردم دچار مشکل نشوند.

صحرایی در بخش دیگری از سخنانش به مشکل تغییر کاربری زمین های مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن به ویژه در شهرستان ها اشاره کرد و گفت: قوانین تغییر کاربری ها در مورد زمین های درجه یک و دو در شهرستان ها باید متناسب با وضعیت و بافت همان شهرستان اصلاح شود. همراهی و رایزنی نیروهای مسلح با مجموعه راه و شهرسازی می تواند به حل مشکل تامین زمین برای پروژه های آنان بسیار کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار