سخنگوی وزارت خارجه:

جنایت صهیونیست‌ها در اردوگاه النصیرات نتیجه بی‌عملی دولت‌ها است

کنعانی جنایت صهیونیست‌ها در اردوگاه النصیرات در نوار غزه را نتیجه بی‌عملی دولت‌ها و نیز سازمان‌های مسئول بین‌المللی در برابر این رژیم دانست.
کد خبر: ۶۷۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵ - 09June 2024

جنایت صهیونیست‌ها در اردوگاه النصیرات نتیجه بی‌عملی دولت‌ها استبه گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را شدیداً محکوم کرد.

کنعانی این جنایات را نتیجه بی‌عملی دولت‌ها و نیز سازمان‌های مسئول بین‌المللی از جمله شورای امنیت سازمان ملل متحد در برابر هشت ماه جنایت جنگی و نقض همه قوانین و مقررات و حقوق بشردوستانه بین‌المللی توسط رژیم اشغالگر اسرائیل در نوار غزه دانست و گفت: تداوم این بی‌عملی چیزی جز تشویق جنایتکاران به استمرار نسل‌کُشی فلسطینیان نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: پیکر‌های سلاخی شده و در خاک و خون غلتیده شهروندان و کودکان فلسطینی، نتیجه تداوم تزریق زرادخانه‌های تسلیحاتی رژیم صهیونیستی به بمب‌ها و موشک‌های آمریکایی و اروپایی و استمرار حمایت آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی از رژیم صهیونیستی است و شهروندان بیگناه خاصه کودکان مظلوم غزه در زیر بمباران‌های وحشیانه، درد و رنج گرسنگی، تشنگی و فقدان دارو و تجهیزات درمانی ناشی از محاصره را نیز تحمل می‌کنند.

کنعانی افزود: در این وضعیت اسفناک که شاهد ناکارآمدی مطلق سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی در دفاع از شهروندان و زنان و کودکان فلسطینی هستیم، کشور‌های اسلامی مسئولیت سنگینی دارند و باید به صورت متحد و یکپارچه در برابر این اقدامات بایستند و به مسئولیت انسانی، اخلاقی و اسلامی خود عمل کنند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار