سازمان ملل متحد:

اردوگاه النصیرات کانون فاجعه در نوار غزه است

مارتین گریفیث در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات در مرکز غزه گفت: این اردوگاه کانون فاجعه در نوار غزه است.
کد خبر: ۶۷۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶ - 09June 2024

اردوگاه النصیرات کانون فاجعه در نوار غزه استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «مارتین گریفیث» معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه در واکنش به جنایت و کشتار روز گذشته رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات در مرکز غزه، اظهار داشت: اردوگاه النصیرات کانون فاجعه در نوار غزه است.

معاون دبیرکل سازمان ملل افزود: تصاویر کشتار اردوگاه النصیرات نشان می‌دهد که جنگ در غزه هر لحظه وحشتناک‌تر می‌شود.

رژیم صهیونیستی در جریان عملیات جنایتکارانه خود برای آزادی اسرایش دیروز شنبه با حملات هوایی این اردوگاه مملو از جمعیت غیر نظامی فلسطینی را هدف قرار داد.

وزارت بهداشت فلسطین تعداد شهدای جنایت جدید رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را ۲۱۰ نفر و تعداد مجروحان را بیش از ۴۰۰ نفر اعلام کرده است.

«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام، شاخه نظامی حماس در پیامی تلگرامی اعلام کرد: آنچه دشمن صهیونیستی در النصیرات در مرکز نوار غزه انجام داد یک جنایت جنگی ترکیبی است که اولین متضرر آن اسرای خود دشمن بودند.

ابوعبیده تاکید کرد که دشمن صهیونیستی از طریق ارتکاب جنایتی هولناک و وحشیانه توانست تعدادی از اسرای خود را آزاد کند، اما همزمان برخی دیگر را نیز به قتل رساند. این عملیات خطری بزرگ برای اسرای دشمن خواهد بود و اثراتی منفی بر شرایط اسارت آنها و زندگی‌شان خواهد داشت.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار