فرماندار مشهد خبر داد؛

جانمایی ۱۹۲۰ شعبه اخذ رای در شهرستان مشهد

داوری گفت: هزار و ۹۲۰ شعبه اخذ رای برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با نظر اعضای هیات اجرایی انتخابات در شهرستان مشهد تصویب و جانمایی شد.
کد خبر: ۶۷۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳ - 09June 2024

جانمایی هزار و ۹۲۰شعبه اخذ رای در شهرستان مشهدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «محسن داوری» فرماندار مشهد در حاشیه جلسه هیئت اجرایی مبنی بر تعیین و تایید تعداد شعب اخذ رای حوزه انتخابیه شهرستان مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای ماده ۴۵ قانون انتخابات ریاست جمهوری هیئت اجرایی را تشکیل دادیم تا شعب اخذ رای که جانمایی شده بود را به تصویب هیئت اجرایی برسانیم.

وی افزود: چگونگی جانمایی شعب اخذ رای مشخص شد و تمام شعب اخذ رای حوزه انتخابیه شهرستان که شامل مشهد، بخش مرکزی، احمدآباد و بخش رضویه است به تعداد هزار و ۹۲۰ شعبه تصویب شد.

فرماندار مشهد گفت: از این تعداد شعب اخذ رای هزار و ۸۴۰ شعبه در بخش مرکزی و شهر مشهد، ۳۸ شعبه در بخش احمدآباد و ۴۲ شعبه در بخش رضویه این شهرستان استقرار خواهد یافت.

داوری خاطرنشان کرد: تعیین تعداد شعب و جانمایی این شعبات توسط هیئت اجرایی انتخابات انجام شده و به تایید هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری نیز رسیده است. همچنین تعیین اعضای شعب اخذ رأی توسط هیئت اجرایی شهرستان مشخص و تصویب خواهد شد.

چهاردهمین دوره انتخابت ریاست جمهوری هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار