مسئول نمایندگی سپاه بوشهر:

رای ملت برای شخصی در تراز شهید جمهور باشد

حجت الاسلام «هاشمی» گفت:حضور گسترده مردم در تشییع رئیس جمهور نشانه عزم واراده مردم در راستای انتخاب فردی اصلح با معیار‌های آیت الله «رئیسی» است.
کد خبر: ۶۷۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲ - 09June 2024

رای ملت برای شخصی در تراز شهید جمهور باشدحجت‌الاسلام سید «عبدالرضا هاشمی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در بوشهر با اشاره به حضور گسترده مردم در بدرقه تاریخی شهدای خدمت اظهار داشت: حضور گسترده مردم در تشییع رئیس جمهور و همرهانش نشانه عزم و اراده مردم در راستای انتخاب فردی اصلح با معیارهای آیت الله «رئیسی» است.

 وی در ادامه افزود: دشمنان کشور با فرا رسیدن انتخابات ریاست جمهوری با برنامه‌ریزی و هزینه‌های گسترده رسانه‌ای خود تمام توان خود را در راستای کمرنگ کردن امید در جامعه و عدم حضور افراد در انتخابات ۸ تیر ماه به عمل می‌آورند، لذا در این راستا شایسته است نهادهای فرهنگی و رسانه‌ای کشور نسبت به تبیین و انعکاس نقش مهم انتخابات برای آینده ملت در جامعه اهتمام بسیار ویژه‌ای داشته باشند.

وی در با بیان اینکه اقدامات و شخصیت شهید جمهور  بسیار ستودنی و کم نظیر است گفت:  ان شالله رای ملت آگاه و ولایتمدار ایران برای شخصی در تراز شهید جمهور باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: ملت غیور و با بصیرت ایران ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی را معیاری مهم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری کشور در ۸ تیرماه می‌دانند. مردمان  غیور کشور در تمامی بحران‌ها و حوادث تا کنون ناامید نشده و مصمم تر از قبل به سوی اهداف الهی انقلاب حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار