معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی هوافضای سپاه:

تبیین هنری حقایق و جزئیات عملیات «وعده صادق»/ مانع تحریف دستاورد عملیات می‌شویم

حجت‌الاسلام نادری با بیان اینکه حقایق و جزئیات «وعده صادق» به‌زبان هنر تبیین و بازگو می‌شود، گفت: با تلاش صحیح، حقایق عملیات وعده صادق با ظرفیت مردمی روایت هنری می‌شود تا زوایای این کار ماندگار و بزرگ را آشکار و در معرض و قضاوت همگان قرار دهیم.
کد خبر: ۶۷۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱ - 09June 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، نشست خبری رویداد بزرگ تولیدات آثار هنری «وعده صادق» صبح امروز (دوشنبه؛ ۲۰ خردادماه) با حضور حجت‌الاسلام  علی نادری، معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی هوافضای سپاه و رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره؛ عبدالحمید قدیریان دبیر علمی و ابوالفضل همراه دبیر اجرایی جشنواره و سعید لشگری معاون راهبری استان‌های حوزه هنری در حوزه هنری برگزار شد. 

در ابتدا، حجت‌الاسلام  علی نادری، معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی هوافضای سپاه و رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره با بیان اینکه ایام خاص و مقطع مهمی از تاریخ را برای جبهه حق شاهد هستیم، اظهار داشت: در یک مقطع حساس تاریخی هستیم و سرعت حوادث به‌قدری زیاد است که رسانه‌ها؛ تحلیل‌گران و اندیشمندان از تحلیل و تببین آن‌ها جا می‌مانند تا روایت دقیق و صحیحی از آن نشان دهند. 

تبیین هنری حقایق و جزئیات عملیات «وعده صادق»/ مانع تحریف دستاورد عملیات می‌شویم

معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی هوافضای سپاه، منشا حواث مهم غرب آسیا را عملیات طوفان‌الاقصی خواند و ادامه داد: آغاز این حرکت بزرگ از طوفان‌الاقصی بود که ضربه اصلی و مهلک به رژیم صهیونیستی وارد شد و دشمن را به رفتارهایی دیوانه‌وار وادار کرد تا شکست خود را جبران کند اما موفق نشد. 

وی با بیان اینکه هیچ خط قرمزی وجود ندارد که رژیم صهیونیستی از آن عبور نکرده باشد، گفت: در باریکه غزه به‌اندازه جنگ دوم جهانی بمب‌‌باران صورت گرفته است؛ جنگ جهانی دوم چهار سال طول کشید اما این رژیم برای جبران شکست خود طی مدت کوتاهی این حجم گسترده از بمب‌باران را انجام داده است اما نتوانسته جبران ضربه راهبردی وارد شده به خودش را انجام دهد. 

تبیین هنری حقایق و جزئیات عملیات «وعده صادق»/ مانع تحریف دستاورد عملیات می‌شویم

حجت‌الاسلام نادری به‌رسمیت شناخته شدن کشور فلسطین توسط کشورهای جهان را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه عواطف دانشجویان جهان و مردم جهان همراه با مردم فلسطین است، ادامه داد: از این پس کشورهایی که فلسطین را به‌رسمیت نمی‌شاخت کمتر خواهد بود. رژیم صهیونیستی برای جبران شکست و ضربه حیثیتی همسایه‌ها و کشورهای منطقه را تهدیدات لفظی می‌کند که اوج آن تجاوز به کنسولگری کشورمان بود. جمهوری اسلامی طبق دستور رهبر انقلاب دشمن را تنبیه و گوشمالی کرد تا دشمن قدرت محور مقاومت را بچشد چراکه تاکنون این رژیم یکه‌بزن بوده‌ اما امروز معادله عوض شده است. 

معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی هوافضای سپاه با تاکید براینکه رژیم صهیونیستی در لاک دفاعی ۱۰۰ درصد قرار گرفته است، گفت: دست ما برای وارد کردن ضربات مهلک به رژیم صهیونیستی باز است هرچند این حجم عملیات پهپادی و موشکی بی‌سابقه بود اما این بخش کوچکی از توان ما بود لذا برای اینکه این عملیات تببین صحیح شود، نیاز به تلاش و کار درست و صحیح رسانه‌ای داریم چون اگر تبیین درست را انجام ندهیم؛ دشمن روایت عملیات را به‌دست می‌گیرد تا تحریف کند. ما در این رویداد بزرگ به‌دنبال این هستیم تا با تلاش صحیح، حقایق عملیات وعده صادق را با ظرفیت مردمی روایت هنری کنیم و یک کار ماندگار و بزرگ را با آشکارسازی ابعاد آن انجام و در معرض و قضاوت همگان قرار می‌دهیم. 

تبیین هنری حقایق و جزئیات عملیات «وعده صادق»/ مانع تحریف دستاورد عملیات می‌شویم

رویداد«وعده صادق؛ رویداد بزرگ تولید آثار هنری» به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی و معاونت فرهنگی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بخش‌های متفاوتی همچون (ادبیات: شعر، داستان کوتاه و دلنوشته)، (پویانمایی: انمیشین و موشن گرافیک)، (هنرهای تصویری: کلیپ، نماهنگ، مستند و فیلم کوتاه)، (هنرهای تجسمی: پوستر، اینفوگرافیک و کاریکاتور)، (سرود، موسیقی، موزیک ویدئو)، (پادکست) و (استندآپ) آغاز خواهد شد و از این رو نشست خبری این رویداد در حوزه هنری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار