وزیر خارجه رژیم صهیونیستی:

«اسرائیل» در غزه جنایت جنگی مرتکب نشده‌ است

یسرائیل کاتس، با اشاره به حمله روز گذشته این رژیم به اردوگاه «النصیرات» در مرکز غزه مدعی شد که ارتش اسرائیل در این حمله مرتکب جنایت جنگی نشده است.
کد خبر: ۶۷۲۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲ - 09June 2024

«اسرائیل» در غزه جنایت جنگی مرتکب نشده‌ استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «یسرائیل کاتس» وزیر امور خارجه رژیم اسرائیل، امروز (یکشنبه)، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) به این مسئله پرداخت و گفت که بسیاری از کشور‌ها بعد از حمله روز گذشته اسرائیل به اردوگاه «النصیرات» در نوار غزه حمایت خود را از آنها اعلام کرده‌اند.

ارتش رژیم اسرائیل روز گذشته با ده‌ها بالگرد و جنگنده و همچنین تانک به اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه حمله کرد و برای آزادی ۴ اسیر، دست‌کم ۱۵۰ غیرنظامی فلسطینی را که اکثرشان زن و کودک بودند، به شهادت رساند. انتشار تصاویر این اقدام رژیم اسرائیل واکنش شدید بسیاری از کشور‌های جهان را به همراه داشت.

وزیر خارجه رژیم اسرائیل در این رابطه نوشت: «تن‌ها دشمنان اسرائیل از تلفات جانی در میان تروریست‌های حماس و همدستان آنها گله داشتند و اسرائیل را به ارتکاب جنایت جنگی متهم کردند.» او در ادامه جنایات رژیم اسرائیل در اردوگاه النصیرات را تنها اتهاماتی بی‌اساس دانست و آن را قاطعانه رد کرد و افزود این رژیم «با عزم و قدرت به اقدامات خود ادامه خواهد داد.»

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار