دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران خبر داد؛

برگزاری آئین بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی در مازندران

«امامزاده» از برگزاری آئین بزرگداشت شهید آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» و همراهان شهیدش در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۷۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۶ - 09June 2024

برگزاری آئین بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «محمد اسماعیل امامزاده» دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در آئین بزرگداشت شهادت آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» و یاران شهیدش که در مسجد بقیه الله اعظم جنوب شهرستان ساری برگزار شد در جمع خادمیاران دبیرخانه استان با اشاره به اینکه فقدان شهید آیت الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت سخت و جانکاه است، اظهار داشت: انتظار مردم از مسئولان ادامه راه خدمت متواضعانه و مجاهدانه حضرت الله رئیسی و همراهانشان است. 

وی با اشاره به اجرای بالغ بر یکصد برنامه و مجلس بزرگداشت بعد از انتشار خبر شهادت رئیس جمهور از سوی کانون‌های خدمات رضوی دیار علویان افزود: شهید آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» حق بزرگی به لحاط ارائه خدمات صادقانه بر گردن مردم به ویژه مجموعه شبکه خادمیاران رضوی علی الخصوص مازندران با بیشترین خادمیار رضوی را دارد.

امامزاده با اشاره به توصیفات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد رئیس جمهور شهید ادامه داد: در وصف آیت الله رئیسی، شهید خدمت، همین بس که رهبر معظم انقلاب اسلامی خصوصیاتی را وصف کردند که درباره کمتر شهیدی از انقلاب یاد می‌کرد.

وی اضافه کرد: ماجرای حیات و شهادت آیت الله رئیسی مشابه زندگی و شهادت شهید مظلوم بهشتی، سرشار از خصوصیاتی، چون سعه صدر بیکران بود که در اوج اتهام زنی به وی منشاء خدمات شایان بود و مردم آنرا بخوبی لحاظ کردند.

این مسئول اذعان داشت: خصلت ارزشی، مظلومانه، متواضعانه و بی حاشیه برای خدمت آیت الله شهید رئیسی به حدی جلوه گر بود که در یکی از مناظرات انتخاباتی بیان داشت؛ اگر با این اتهامات مردم بیشتر مورد لطف و خدمت قرار می‌گیرند با عمق جان همه اتهامات را می‌پذیرم.

امامزاده افزود: شهید رئیسی با این منش تراز ریاست جمهوری را به اوج رساند و انتظارات مردم از رئیس جمهور بعدی ادامه راه خدماتی این شهید بزرگوار است.

وی ابراز امیدواری کرد تا این روش و منش آیت الله رئیسی در راه خدمت به مردم خاصه مستضعفین برای روسای جمهور بعدی و مسئولان ملاک عمل قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار