مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:

رئیس جمهوری برای استمرار راه شهید رئیسی و حکمرانی اسلامی انتخاب کنیم

سردار «کوشکی جهرمی» با بیان اینکه شهید رئیسی نمونه حکمرانی اسلامی را برای مردم به نمایش گذاشت، اضافه کرد: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رئیس جمهوری برای استمرار راه شهید رئیسی و حکمرانی اسلامی انتخاب کنیم.
کد خبر: ۶۷۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴ - 10June 2024

رئیس جمهوری برای استمرار راه شهید رئیسی و حکمرانی اسلامی انتخاب کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در نشست سیاسی جهاد تبیین حوزه مقاومت بسیج ادارات سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز با بیان اینکه حقیقت و صداقت کسوت بسیجیان، ادامه دادن راه شهدا است، اظهار داشت: راهی که امام خمینی از سال ۱۳۴۲ پرچم آن را برافراشته کرد که با این اقدام امام راحل، سردمداران استکبار و ظالمان عالم نخستین کسانی بودند که برای مقابله با این نهضت وارد میدان شدند.

وی افزود: مهم‌ترین ویژگی امام خمینی (ره) توکل به خداوند و عمل به تکلیف بود همانگونه که این دو ویژگی را از بسیجیان در دوران دفاع مقدس و تمام حملات وارد شده بعد از جنگ تحمیلی به کشورمان دیدیم.

این استاد دانشگاه با اشاره به دوران‌های مختلف انقلاب اسلامی، ادامه داد: بعد از دفاع مقدس وقتی که با پدیده‌های فروپاشی نرم و تعارضات اجتماعی مواجه می‌شویم، بسیج تنها نیرویی است که بدون هیچ چشم داشتی حافظ انقلاب اسلامی می‌شود و در فتنه‌های چندسال گذشته این حماسه آفرینی بسیجیان نمایان است.

سردار کوشکی سومین ویژگی امام راحل (ره) را نهراسیدن از هیچ چیز عنوان کرد و گفت: بسیج اکسیر نجات بخش انقلاب اسلامی در فتنه‌ها و حوادث بوده است و در جمعیت عظیم شهیدان، بسیج اکثر آن را تشکیل می‌دهد که نشان از اداره جنگ تحمیلی توسط مردم دلیر ایران دارد و اگر امام خمینی (ره) در مقابل دشمنان کوتاه می‌آمد، مولودی به نام انقلاب اسلامی شکل نمی‌گرفت.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس با اشاره به اینکه فلسطین در طول تاریخ مرکز تمدن‌ها و ادیان الهی بوده است، بیان کرد: استکبار، رژیم منحوس صهیونیستی را پس از جنگ جهانی اول و دوم در این منطقه سازماندهی می‌کند چراکه به اصطلاح خودشان اگر این منطقه را بگیرند، بر دنیا مسلط خواهند بود و در نهایت این رژیم خونخوار به جان ملت مسلمان می‌افتد.

سردار کوشکی اهداف انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: امام خمینی (ره) در شعار‌های انقلاب اسلامی تنها شاه را خائن و حکومت او را فاسد خطاب نمی‌کند بلکه اولین پیکان حمله را به سمت رژیم صهیونیستی که امروز مسئله اصلی دنیا است، نشانه گذاری می‌کند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی وقتی سال ۱۳۵۷ به پیروزی می‌رسد، تمام جبهه استکبار در مقابل انقلاب اسلامی ایران می‌ایستند و قرآن کریم هفت گروه از دشمنان خدا را از جمله کفار، مشرکین، منافقین، فاسقین، مترفین، ظالمین و مستکبرین معرفی کرده که از زمان تشکیل انقلاب در مقابل ما بوده اند و خواهند بود بنابراین باید در مقابل آن‌ها هوشیار بود همچنین دشمنان وقتی احساس قدرت کردند، عهدشکنی خواهند کرد که در زمان توافق نامه برجام شاهد رخ دادن این عملکرد از سوی کشور‌های غربی بودیم.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه امام خمینی (ره) می‌فرمایند ما برای زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) انقلاب کردیم، ادامه داد: کاری که بسیج، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری کردند این است که دل‌های ما را انقدر در قدرت افزایی برای دین خدا قوت بخشید که کسی از مرگ نمی‌هراسد؛ امروزه با چند واقعیت مواجه هستیم که انکار ناپذیر بوده و نخستین آن پیشرفت و قدرتمندی انقلاب اسلامی برای رسیدن به صاحب اصلی امام زمان (عج) است.

بنابه گفته این مقام مسئول، ۲۸ جنگ مستقیم و غیر مستقیم توسط استکبار بر علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی سازماندهی و اعمال شده که یکی از آن‌ها برای از بین بردن ما کافی بود، اما با بخشیدن ثبات قدم در اهداف، نیرو و توان مضاعف توسط خداوند تبارک و تعالی و امام زمان (عج) از این جنگ‌ها عبور کردیم بنابراین باید بدانیم که این حکومت متعلق به حضرت حجت (عج) است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با تاکید بر اینکه کسی پرچمدار پیشرفت انقلاب اسلامی به عنوان رئیس جمهور کشورمان خواهد بود که ملاک‌های یک کاندیدای اصلح را داشته باشد، اظهار داشت: باید با دنبال کردن مناظره ها، اهداف و برنامه‌های کاندیدا‌ها و تطبیق آن‌ها با ملاک‌های یک کاندیدای اصلح، پرچمدار آینده کشورمان را انتخاب کنیم، اما باید بدانیم که حزب گرایی، وام داری به جریان قدرت و افراد پشت صحنه، کشور را به پیشرفت نمی‌رساند.

سردار کوشکی عامل موفقیت شهید آیت الله رئیسی، رئیس جمهور شهید کشورمان را مردم داری دانست و بیان کرد: در انتخابات رئیس جمهور گذشته، حزب خاصی پشتیبان شهید رئیسی نبود و مردم پشتیبان او بودند که در نهایت منجر به پیروزی آن شهید والا مقام در انتخابات شد بنابراین مردم داری و مردم یاری از اصلی‌ترین ملاک‌های یک کاندیدای اصلح و رئیس جمهور موفق است.

وی خاطرنشان کرد: شعار گرایی در شهید آیت الله رئیسی به عنوان یک رئیس جمهور مردمی نبود و وقتی عنوان کرد سرباز ولایت است، تمام قد خود را در مقابل حملات به ولی فقیه و مردم کشورمان سپر کرد کما اینکه در دوران‌های گذشته برخی از افراد مردم و ولایت را سپر خود قرار دادند.

این استاد دانشگاه ارائه راهکار برای مسائل و مشکلات اقتصادی کشور را یکی از ملاک‌های انتخاب کاندیدای اصلح عنوان کرد و گفت: شهید آیت الله رئیسی شبانه روز برای خدمت به مردم تلاش کرد شاید ایراداتی هم داشت، اما مردم با چشمان خود تلاش بی وقفه او و تیم همراهش را برای کاهش فشار‌های اقتصادی و... مشاهده کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با تاکید بر ایجاد گفتمان با نسل جوان درخصوص مسائل مبتلا به کشور، تصریح کرد: مسائل و مشکلات فرهنگی کشور راهکار لیبرال فرهنگی ندارد بلکه راهکار آن احیای ارزش‌های دینی از طریق تربیت است بنابراین باید در مناظره کاندیدا‌ها به این موضوع توجه کرد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات پرشور مرجع افزایش قدرت سیاسی برای جمهوری اسلامی است، گفت: چشم همه جهانیان امروزه به حضور مردم در صحنه انتخابات پیش رو دوخته شده و دو مقوله مشارکت و انتخاب اصلح بسیار مهم است تا در آینده، چهاردهمین منتخب مردم راه شهید آیت الله رئیسی را امتداد دهد.

سردار کوشکی با بیان اینکه شهید رئیسی نمونه حکمرانی اسلامی را برای مردم به نمایش گذاشت، اضافه کرد: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رئیس جمهوری برای استمرار راه شهید رئیسی و حکمرانی اسلامی انتخاب کنیم.

این استاد دانشگاه در پایان سخنان خود با بیان اینکه «قانون مداری و عمل به قانون، داشتن روحیه جهادی و اجرایی، مردم داری، مردم یاری و حضور در میدان» از ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح است، بر دعوت از همه آحاد مردم برای حضور در انتخابات تاکید کرد.

خبرنگار: حمیدرضا ثابت نسب

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها