مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد؛

برگزاری مراسم ازدواج هزار زوج مازندرانی

«رجبی وندچالی» با تاکید بر اینکه باید ۳۰ درصد اعتبارات سمن‌های مردم‌نهاد به سمت ازدواج هدایت شود که تاکنون محقق نشده است، گفت: امسال بنا داریم تا جشن ازدواج هزار زوج را برگزار کنیم.
کد خبر: ۶۷۲۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳ - 10June 2024

برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰۰ زوج مازندرانیبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «علی رجبی وندچالی» مدیرکل ورزش و جوانان مازندران امروز در همایش وصال شیرین و آئین تجلیل از زوج‌های موفق، خادمان و فعالان حوزه ازدواج که با حضور آیت‌الله «محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، موضوعات حوزه جوانان را اولویت مهم دولت سیزدهم دانست و با بیان اینکه وزارت ورزش در دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف اعتبارات خوبی را در نظر گرفت، اظهار داشت: باید در حوزه جوانان فعال‌تر باشیم.

وی جوانی جمعیت را یکی از سیاست‌های مهم دولت خواند و افزود: رفع مشکل ازدواج جوانان، مسکن، اشتغال و کارگاه‌های آموزش مهارت‌های زندگی اقدامات مهمی است که می‌تواند جمعیت کشور را به سمت جوانی ببرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران مشارکت جوانان در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: معتقدیم بسیاری از کار‌ها را می‌توان با تکیه بر توان جوانان انجام داد.

رجبی وندچالی از راه اندازی ۴۰ مرکز مشاوره در سالجاری خبر داد و یادآور شد: در مقایسه سال گذشته متاسفانه در ازدواج ۱۱ درصد کاهش داشتیم که دلایل مختلفی در این رابطه مطرح است.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید ۳۰ درصد اعتبارات سمن‌های مردم‌نهاد به سمت ازدواج هدایت شود که تاکنون محقق نشده است، اعلام کرد: امسال بنا داریم تا جشن ازدواج یکهزار زوج را برگزار کنیم.

رجبی وندچالی خاطرنشان کرد: در حوزه ازدواج تمامی دستگاه‌های مرتبط و متولی باید یک کار یکپارچه انجام داده از کار‌های جزیره‌ای پرهیز کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار