معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران:

گام‌های اساسی در حوزه ازدواج برداشته شد

«ییلاقی» با اشاره به اینکه دستگاه متولی در حوزه تسهیل و تبلیغ ازدواج آسان و آسمانی هستیم، گفت: گام‌های اساسی در حوزه ازدواج برداشته شد.
کد خبر: ۶۷۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱ - 10June 2024

گام‌های اساسی در حوزه ازدواج برداشته شدبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «محمدرضا ییلاقی» معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران امروز در همایش وصال شیرین و آئین تجلیل از زوج‌های موفق، خادمان و فعالان حوزه ازدواج که در دفتر آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد، با اشاره به اینکه دستگاه متولی در حوزه تسهیل و تبلیغ ازدواج آسان و آسمانی هستیم، اظهار داشت: همان طور که هدف رئیس‌جمهور شهید خدمت جهادی بوده، هدف ما تداوم این مسیر است. 

ییلاقی، مشاوره و کارگاه رایگان را از برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان دانست و افزود: سال گذشته سالِ پُر توفیقی برای ما بود چراکه در بخش مراکز مشاوره ازدواج و هدایت هدفمند افراد برای مشاوره روانشناسی و آموزش خانواده‌ها در حوزه ازدواج گام‌های مهمی برداشته شد.

وی یادآور شد: امسال در تقارن با سالروز ازدواج امیرالمؤمنین علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها این مراسم در حال برگزاری است و از زوجین موفق تجلیل خواهد شد.

در پایان این مراسم از فعالان و خانواده‌های فعال و برتر حوزه ازدواج تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار