انهدام شبکه بزرگ جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن

سرویس‌های امنیتی یمن اعضای یک باند بزرگ مرتبط با آمریکا و رژیم صهیونیستی را بازداشت کردند که با نفوذ در بخش‌های مختلف اداری یمن، در پی اجرای توطئه علیه این کشور بودند.
کد خبر: ۶۷۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴ - 10June 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سرویس‌های امنیتی یمن شامگاه امروز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای، از بازداشت یک شبکه جاسوسی مرتبط با آمریکا و رژیم صهیونیستی در این کشور خبر دادند. به گفته این نهاد، اعضای این شبکه، اقدامات جاسوسی و مخرب در نهاد‌های دولتی و غیر دولتی یمن انجام می‌داده‌اند و مستقیما با سازمان جاسوسی سیا در ارتباط بوده‌اند. شبکه خبری المسیره ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، پس از انتقال سفارت آمریکا از صنعا، عناصر این شبکه با پوشش نهاد‌های بین‌المللی، به اقدامات تخریبی خود ادامه می‌دادند. در این بیانیه آمده است: این شبکه شماری از شخصیت‌های یمنی را جذب کرده بود؛ به ویژه اقتصاددانان، مالکان شرکت‌های نفتی و تجاری و آنان را به سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل وصل کرده بود.

انهدام شبکه بزرگ جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن

بر اساس این بیانیه، شبکه مذکور بخش‌های کشاورزی، درمانی، آموزشی، مذهبی را هدف قرار می‌داد و اعضای آن، اطلاعاتی درباره بودجه و سیاست‌های کلان دولت صنعا گردآوری می‌کردند. نهاد‌های امنیتی یمن همچنین خبر دادند که این شبکه، تمامی اقدامات نظامی و توانمندی‌های راهبردی یمن را رصد می‌کردند و هر اقدامی انجام می‌داد تا اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی محقق شود. این نهاد‌ها ضمن قدردانی از آگاهی و بیداری ملت یمن که سد محکمی در برابر توطئه‌های دشمنان این کشور است، خبر دادند که طی روز‌های آینده جزئیات بیشتری از این مسئله ارائه خواهند کرد.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها