رئیس سازمان حراست کل کشور:

مکتب شهید سلیمانی و مسلک شهید رئیسی الگوی حرکت نیروهای انقلابی باشد

«صباغ» با بیان دستاوردهای دولت و خاطراتی از رئیس جمهور شهید بر ترویج مکتب شهید سلیمانی و مسلک رئیسی به عنوان الگوی حرکت نیروهای انقلابی و حراست‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۶۷۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰ - 10June 2024

مکتب شهید سلیمانی و مسلک شهید رئیسی الگوی حرکت نیروهای انقلابی باشدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «حسین صباغ» رئیس سازمان حراست کل کشور در سومین همایش حفاظت فناوری اطلاعات استان اصفهان با بیان دستاوردهای دولت و خاطراتی از رئیس جمهور شهید بر ترویج مکتب شهید سلیمانی و مسلک رئیسی به عنوان الگوی حرکت نیروهای انقلابی و حراست‌ها تاکید کرد.

وی با تاکید بر اهمیت و جایگاه حفاظت فناوری اطلاعات در دستگاه‌های اجرایی، استفاده از فناوری‌های نوین و اقدامات فنی را یکی از مهم ترین راهبردهای حراست‌ها در انجام وظایف ذاتی خود برشمرد. 

صباغ با تشکر از اقدامات انجام شده در ارزیابی امنیت فناوری اطلاعات دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان و تاکید بر همکاری در اجرای طرح‌های حوزه فناوری اطلاعات برای افزایش اشراف بر محیط‌های اداری با هدف سالم سازی اشاره کرد.

سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در این مراسم با مرور تلاش‌های خستگی ناپذیر شهید آیت الله رئیسی به تبیین ویژگی‌های شخصیتی ایشان پرداخت و برخی از این ویژگی‌ها از جمله خستگی ناپذیری و پیگیری تا حصول نتیجه و توجه ویژه به تسهیل خدمت‌رسانی به مردم را لازمه کار و فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و امنیت آن دانست. 

وی با تشکر ویژه از اقدامات صورت پذیرفته توسط حراست کل استان، تداوم این فرآیند را در راستای افزایش اشرافیت حداکثری نسبت به وضعیت امنیت فناوری اطلاعات دستگاه‌های اجرایی استان خواستار شد.

در این مراسم از 10 دستگاه اجرایی برتر در زمینه امنیت زیرساخت فناوری اطلاعات و یک دستگاه اجرایی برتر در زمینه امنیت شبکه صنعتی با اهدای تندیس متبرک به نام امام رضا(ع) و مزین به تصویر شهید آیت‌الله رئیسی تقدیر شدند.

در این مراسم با اهدای لوح‌های تقدیر از 30 ارزیاب فعال در زمینه ارزیابی زیرساخت فناوری اطلاعات و شبکه صنعتی دستگاه‌های اجرایی استان و 9 نفر از ایشان به عنوان ارزیاب برتر قدردانی شد.

سومین همایش حفاظت فناوری اطلاعات استان اصفهان با شعار «حفاظت فناوری اطلاعات، خستگی‌ناپذیر پای کار ایران قوی»، و با گرامیداشت یاد شهید جمهور آیت الله رئیسی در سالن همایش‌های پیامبر اعظم(ص) دانشگاه اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار