پیام تسلیت رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در پی درگذشت پدر سردار نائینی

سردار «مهدی امیریان» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در پیامی درگذشت پدر سردار «علی محمد نائینی» رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۷۲۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶ - 11June 2024

پیام تسلیت رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در پی درگذشت پدر سردار نائینیبه گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، سردار «مهدی امیریان» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در پیامی درگذشت پدر سردار «علی محمد نائینی» رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
سردار سرتیپ دوم پاسدار؛ دکتر علی محمد نائینی
رئیس مرکز اسناد و تحقیات دفاع مقدس سپاه
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام
با سلام و تحیات.

حال که مشیت الهی بر این تعلق گرفت تا بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده بـه انتظار بنشیند که این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش درفراخنای بی‌کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست...

درگذشت پدر مهربان و مومن جنابعالی و شهید والامقام «حمیدرضا نائینی» موجب تاثر وتالم اینجانب و همکاران این سازمان گردید.

پدر گوهر بی‌نظیر و تابنده زندگی است، عروج پدر عزیزتان را که صبورانه زیست، صادقانه آموخت، صمیمانه روشنی بخشید و سبکبال از افق ناسوت پر کشید با ادای احترام به ساحت ایمان و مقام صبر و بردباری آن عزیز سفر کرده به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می‌نمائیم و از خداوند متعال خواستاریم به لطف خویش، روح پاکش را با مولایش علی (ع) محشور و در جوار قدسی درگاهش بلند مرتبه فرماید و به بازماندگان مکرم صبر جمیل و اجر جزیل کرامت فرماید.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار