سخنگوی ستاد انتخابات کشور:

رای‌دهندگان شناسنامه یا کارت ملی به همراه داشته باشند

اسلامی گفت: رای‌دهندگان با شناسنامه یا کارت ملی می‌توانند رای دهند.
کد خبر: ۶۷۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸ - 11June 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «محسن اسلامی» در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با بیان این‌که «شعبه‌های اخذ رأی به «پرتراکم» و «کم تراکم» تقسیم شده است»، اظهار داشت: نمایندگان فرمانداران، نیروهای حفاظت، متصدیان شعبه و سایر عوامل اجرایی دراین شعبه‌ها تا پایان رأی‌گیری حضور دارند. در شعبه‌های پرتراکم ۷ متصدی و در شعبه‌های کم تراکم ۵ نفر حضور خواهند داشت.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور: رای‌دهندگان شناسنامه یا کارت ملی به همراه داشته باشند

اسلامی با بیان اینکه «بیش از ۸۰۰ هزار نفر در شعبه‌های اخذ رأی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فعالیت خواهند داشت»، گفت: این افراد اکثراً از اقشار مختلف مردم هستند. در جمهوری اسلامی ایران، مردم در نظارت و اجرای انتخابات همیشه خدمات شایانی داشته‌اند.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به این‌که «برای شرکت در این انتخابات شناسنامه یا کارت ملی نیاز است»، خاطرنشان کرد: دستگاه احزار هویت در همه شعبه‌های اخذ رأی فراهم است و نیاز به مُهر زدن روی شناسنامه نیست. براساس اصلاحیه قانون انتخابات، رأی دهنده با کارت ملی یا شناسنامه رأی می‌دهد و تعرفه رأی هم کاغذی خواهد بود. در قانون انتخابات ریاست‌جمهوری، انتخابات تمام الکترونیکی دیده نشده و به همین جهت محدودیت قانونی داریم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها