همسر شهید ترور حجت‌الاسلام رفعتی‌پور:

از منافقین و قاتلان همسرم شکایت دارم+ فیلم

نصرت شعرباف همسر شهید رفعتی‌پور در چهاردهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک منافقین گفت: منافقین، هفت مرتبه به سوی شهید رفعتی‌پور شلیک کردند که سه تیر به سر و چهار تیر به سینه ایشان اصابت کرد.
کد خبر: ۶۷۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷ - 11June 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، چهاردهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، امروز سه‌شنبه (۲۲ خرداد) در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین «دهقانی» و مستشاران دادگاه «مرتضی تورک» و «امین ناصری» و «وزیری» نماینده دادستان در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به صورت علنی برگزار شد.

از منافقین و قاتلان همسرم شکایت دارم

در این جلسه از دادگاه وکیل مدافع خانواده شهدا گفت: در کیفرخواست صادره عناوین اتهامی درخصوص اقدامات تروریستی و جنایات سازمان به اصطلاح مجاهدین خلق موسوم به گروهک منافقین درج شده است.

وی بیان کرد: بیش از ۱۷ هزار نفر توسط این گروهک به شهادت رسیده‌اند و در کیفرخواست نام حدود ۶۰۰ شهید درج شده است و تقاضا داریم نام تمام شهدا در کیفرخواست اضافه شود و در مورد آن‌ها نیز صدور رای انجام شود.

در ادامه مرادیه وکیل مدافع خانواده شهدای ترور از قاضی درخواست کرد خانم «نصرت شعرباف» همسر شهید حجت‌الاسلام و المسلمین «رفعتی‌پور» و دختر شهید «فرشی‌مقدم» در جایگاه قرار بگیرد و مطالب خود را مطرح کند.

نصرت شعرباف همسر شهید رفعتی‌پور با حضور در گفت: از منافقین و تمام افرادی که همسرم را شهید کردند شکایت دارم.

قاضی دهقانی در ادامه از همسر شهید رفعتی‌پور پرسید، همسرتان در زمان شهادت تنها بود و فردی شاهد این جنایت بوده است؟

همسر شهید رفعتی‌پور گفت: افراد شاهد گفتند که دو نفر به همسرم شلیک کردند.

قاضی پرسید: همان زمان به جایی شکایت کردید؟

همسر شهید رفعتی‌پور گفت: خیر.

قاضی گفت: در آن زمان فردی از دادستانی به شما مراجعه نکردند که اعلام کنند افرادی که ترور را انجام داده‌اند شناسایی شده‌اند و با خودتان به کلانتری‌ها مراجعه نکردند که ببینند شناسایی شده‌اند؟

همسر شهید رفعتی‌پور گفت: ایشان معمولا منزل نبودند صبح زود برای تدریس می‌رفتند و آخر شب می‌آمدند.

قاضی گفت: تا به امروز کسی به شکایت شما رسیدگی نکرده است؟

همسر شهید رفعتی‌پور گفت: خیر

وی گفت: منافقین هفت تیر به سوی شهید رفعتی‌پور شلیک کردند که سه تیر به سر و چهار تیر به سینه ایشان اصابت کرده بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار