«یار کجاست؟» محوریت پویش کتابخوانی شد

همزمان با برگزاری مناسک حج و عزیمت هزاران هم‌وطن به سرزمین خدا و رسول (ص)، هجدهمین پویش کتابخوانی «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب «یار کجاست؟»، کاری از انتشارات رسول آفتاب، آغاز شد.
کد خبر: ۶۷۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲ - 11June 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، همزمان با برگزاری مناسک حج و عزیمت هزاران هم‌وطن به سرزمین خدا و رسول (ص)، هجدهمین پویش کتابخوانی «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب «یار کجاست؟»، کاری از انتشارات رسول آفتاب، با کوشش مرکز رسانه‌ای شیرازه کار خود را از ۲۲ خرداد آغاز کرد.

«یار کجاست؟» سفرنامه‌ای از رحیم مخدومی به عربستان و سفر حج است که برای اولین بار در سال ۱۳۷۲ به چاپ رسید و توجه رهبر معظم انقلاب را نیز به خود جلب کرد؛ تا جایی که ایشان این سفرنامه را بهترین خواندند و در خصوص آن نوشتند:

«یار کجاست؟» محوریت پویش کتابخوانی شد

بار دیگر موسم حج شد و وقت انس و معاشقه‌ی من با سفرنامه‌های حج. دود کبابی به ضرورت، با مصداقی از «وصف‌العیش، نصف‌العیش»؛ و «ماشاءالله کان.»، اما بی‌شک این یکی از بهترین سفرنامه‌های حج است که من خوانده‌ام. اگر نگویم بهترین؛ لطیف، پرنکته، ژرف‌نگر، با روح، موعظه‌آمیز، گویا و همراه با هنرمندی‌های ادیبانه؛ از قبیل زیبایی قلم، همراهی طنز، اشتمال بر تصویر، آمیختگی به خیال؛ و... خلاصه این‌که، نوشته زیبا و شیرینی است.

علاقه‌مندان برای شرکت در پویش و تهیه کتاب عدد ۴ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۴۶۰ ارسال کنند. این کتاب همچنین در کتابفروشی‌های سراسر کشور در دسترس است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها