سفیر یمن در ایران:

هیچ راهی جز مبارزه با رژیم صهیونیستی وجود ندارد

الدیلمی با تاکید بر اینکه هیچ راهی جز مبارزه با رژیم صهیونیستی وجود ندارد، گفت: فرهنگ تحریم کالا‌های آمریکایی و صهیونیستی در بین امت اسلامی باید عمومیت پیدا کند.
کد خبر: ۶۷۲۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱ - 11June 2024

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، «ابراهیم محمد الدیلمی» سفیر یمن در ایران در همایش علمی پیشران‌های انقلاب اسلامی که ظهر امروز (سه‌شنبه) در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار شد، با دعوت از پژوهشگران دانشگاهی جهت تحقیق در حوزه یمن، با بیان اینکه و روابط دو ملت ایران و یمن هر روز گسترش و تقویت می‌شود، اظهار داشت: احساسات عمیقی بین دو ملت ایران و یمن وجود دارد و این مهربانی و عطوفت بر مبنای بینش و معرفت الهی و اسلامی شکل گرفته است. 

نقش سازنده شهید امیرعبداللهیان در محور مقاومت/ هیچ راهی جز مقابله با رژیم صهیونیستی وجود ندارد

سفیر یمن در ایران با بیان اینکه شهید حسین بدرالدین ملت یمن را زنده کرد، تصریح کرد: تفکر مبارزه با رژیم صهیونیستی و تقویت محور مقاومت و جهاد از مدت‌ها پیش شکل گرفته بود و نتیجه توانمندی مقاومت را امروز به خوبی در میدان می‌بینیم.

الدیلمی با تاکید بر اینکه ملت یمن در راه دفاع از مردم فلسطین شهدای زیادی را تقدیم کرده و به ملتی مقاوم تبدیل شده است، گفت: بعد از طوفان‌الاقصی یمن وارد نبرد با صهیونیست‌ها شد و این مبارزه تنها در سطح نظامی نیست و بسیاری از مردم یمن در خیابان‌ها در حمایت از فلسطین راهپیمایی و به ملت فلسطین کمک می‌کنند و در فصای مجازی نیز بسیار فعال هستند.

سفیر یمن در ایران با تاکید بر اینکه کالا‌های آمریکایی و صهیونیستی را تحریم کردیم، یادآور شد: باید فرهنگ تحریم کالا‌های آمریکایی و صهیونیستی در بین امت اسلامی عمومیت پیدا کند و مردم به محور مقاومت پیوسته و با صهیونیست مبارزه کنند.

وی با بیان اینکه مجاهدان یمنی مومن و راسخ هستند، گفت: بایستی اعتماد به نفس را از طریق قرآن به ملت مسلمان برگردانیم و به تربیت ملت‌ها بپردازیم.

الدیمی با بیان اینکه آمریکا و صهیونیست‌ها ملت‌ها را هدف قرار دادند و بایستی با آنها مقابله کنیم، تصریح کرد: ملت فلسطین به عهد خود به‌طور کامل وفا کردند و دیگران را در عمل انجام شده‌ای قرار دادند و هیچ راهی جز مقابله با دشمن صهیونیستی وجود ندارد. 

وی با تاکید بر اینکه طوفان‌الاقصی بستر مناسبی را برای مقابله با صهیونیست‌ها به وجود آورده است، خاطرنشان کرد: البته این مبارزه از مدت‌ها قبل وجود داشت و شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیت بزرگی بود مجاهدت‌های زیادی در توانمندی محور مقاومت داشت؛ همچنین باید از شهید امیر عبداللهیان تشکر کنم که نقش اساسی و تلاش‌های سازنده‌ای در محور مقاومت ایفا کرد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار