مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی:

مردم رئیس‌جمهوری در تراز شهید آیت‌الله «رئیسی» انتخاب کنند

حجت‌الاسلام «کمالی» گفت: انتخابات پیش‌رو یک مسئله مهم و حساس است که باید سعی شود با حضور حداکثری در انتخابات، فردی در تراز شهید آیت‌الله «رئیسی» را انتخاب کنیم.
کد خبر: ۶۷۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴ - 11June 2024

مردم رئیس‌جمهوری در تراز شهید آیت‌الله «رئیسی» انتخاب کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «امین‌رضا کمالی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز (سه‌شنبه) در نشست بصیرتی سیاسی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان، اظهار داشت: شهید آیت‌الله «رئیسی» عمر خود را در خدمت به مردم ایران اسلامی سپری کرد و در عمر کوتاه خدمت خود در ریاست جمهوری اقدامات و خدمات بسیار ارزشمندی را در عرصه داخلی و خارجی برای کشور به ارمغان آورد.

وی به عملیات مقتدرانه و پیروزمندانه «وعده صادق» اشاره کرد و بیان داشت: رژیم صهیونیستی تمام امکانات و تجهیزات خود را برای مقابله با این علملیات به کار گرفت اما پهپادها و موشک‌های جمهوری اسلامی همه‌ این موانع را پشت سر گذاشتند و به اهداف از پیش تعیین شده اصابت کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با این عملیات سیلی محکمی به رژیم متجاوز صهیونیستی زدند، تبیین کرد: به دنبال عملیات پیروزمندانه «وعده صادق» امید را در بین ایرانیان شاهد بودیم، همه این اقدامات زمینه‌سازی برای ظهور امام عصر (عج) است که امروز جهان درحال حرکت به این سمت است.

حجت‌الاسلام کمالی با تأکید بر اینکه باید مسیر شهیدای خدمت را که مسیر خدمت به نظام اسلامی است، ادامه دهیم و نگذاریم پرچم خدمت به ایران اسلامی بر زمین بماند، تصریح کرد: امروز قرار گرفتن در میدان خدمت، زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) است که تحقق این مهم نیاز به کادرسازی دارد و امروز رگه‌هایی از رسیدن به این‌ لحظه حساس آغاز شده است.

وی گفت: امروز دشمنان اسلام با پهن کردن تله‌های‌ انحرافی گفتمانی به دنبال این هستند که پرچم امام زمان (عج) را بر زمین بیندازند و مانع از تحقق حکمرانی اسلامی که مدنظر انقلاب اسلامی است بشوند لذا تربیت انسان و نیروی در تراز انقلاب اسلامی و جامعه مهدوی از لوازم اصلی حکمرانی اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به اهمیت پیروی از ولایت تأکید کرد و افزود: امروز پاسداری بزرگ‌ترین جهاد در راه خداست و مصداق جهاد در راه خدا خدمت به کشور و مردم است که این شاخصه‌ها را در شخصیت سیدالشهدای مقاومت شهید «حاج قاسم سلیمانی» و سیدالشهدای خدمت شهید آیت‌الله «رئیسی» می‌توان دید که نام آن‌ها برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

حجت‌الاسلام کمالی به اهمیت جهاد تبیین در انتخابات پیش‌رو اشاره و تبیین کرد: در سنوات اخیر دشمنان انقلاب اسلامی و جریان معاندین انتخابات را در کشور تهدید می‌کردند که مردم کمترین حضور را داشته باشند لذا انتخابات پیش‌رو یک مسئله مهم و حساس است که باید سعی شود با حضور حداکثری در انتخابات، فردی در تراز شهید آیت‌الله «رئیسی» را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها