رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان:

گیلان میزبان سومین جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت

سرهنگ «پارسا» با بیان اینکه گیلان به عنوان قطب بانوان رسانه کشور معرفی شده است، گفت: بانوان رسانه‌ای می‌توانند آثار خود را که از بازه زمانی ۲۸ آبان ۱۴۰۲ تولید و در یکی از رسانه‌های رسمی، بومی و مکتوب و مجازی منتشر شده را به دبیرخانه جشنواره حریم رسالت ارسال کنند.
کد خبر: ۶۷۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳ - 11June 2024

گیلان میزبان سومین جشنواره رسانه‌ای حریم رسالتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «مهدی پارسا» رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان امروز در مراسم رونمایی از پوستر سومین جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت ویژه بانوان فعال رسانه کشور با بیان اینکه این جشنواره سومین جشنواره رسانه‌ای بانوان در سطح کشور است، اظهار داشت: بانوان فعال از سراسر کشور می‌توانند آثار خود را در هفت بخش کلیپ و گزارش ویدئویی، موشن گرافی، اینفوگرافی، پادکست، مستند، عکس، گزارش تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، مصاحبه و تیتر به این جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه بانوان رسانه‌ای در قالب‌ها و محور‌های مشخص شده می‌توانند آثار خود را که از بازه زمانی ۲۸ آبان ۱۴۰۲ تولید و در یکی از رسانه‌های رسمی، بومی و مکتوب و مجازی منتشر کرده، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، افزود: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ است که علاقمندان از می‌توانند آثار خود را به نشانی harimeresalat. com ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه گیلان به عنوان قطب بانوان رسانه کشور معرفی و دبیرخانه دائمی این جشنواره به استان گیلان اعطا شده است، افزود: این جشنواره رسانه‌ای با محور‌های زن، روحیه خودباوری، جهش تولید، مردمی سازی، ایران قوی_ زنِ عفیف، نجیب ومتدین ایرانی و هویت زن مسلمان و روایت زنان موفق والگوی سوم زن مسلمان کار خود را آغاز کرده است.

پارسا با بیان اینکه جشنواره سوم حریم رسالت دارای یک محور ویژه مقاومت زنان فلسطین است، افزود: مقاومت، شجاعت وایستادگی زنان جبهه مقاومت، محور ویژه سومین جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در نظر گرفته شده است.

در این مراسم همچنین کتاب خاطرات شفاهی رقص روی یک پا آزاده جانباز ۷۰ درصد اسماعیل یکتایی فعال رسانه‌ای لنگرود به سردار دامغانی اهدا شد.

محمد جلایی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در این مراسم با اشاره به گستردگی فعالیت‌ها در فضای مجازی در همه حوزه‌ها اظهار کرد: باید برای موفقیت در این عرصه علاوه بر تولید محتوای مناسب و درست و شناخت دقیق از شرایط برای تقویت جایگاه نظام اسلامی و جلوگیری از استحاله فرهنگی دشمنان که نسل جوان را هدف قرار دادند نهایت استفاده را کنیم.

وی رسانه‌ها را سربازان خط مقدم اگاهی بخشی به مردم به ویژه در انتخابات پیش رو دانست و گفت: فعالان رسانه‌ای باید با اشرافیت کامل نسبت به شرایط جامعه به دور از بی‌تقوایی تولید محتوای مناسب داشته باشند تا از این رویداد سیاسی مهم سربلند بیرون آییم.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها