فرماندار ملایر تاکید کرد؛

لزوم دعوت از آحاد مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات

«اسماعیلی» گفت: بایستی با کمک همه خواص و نخبگان آحاد مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنیم و با بهره گیری از اصل مهم تبیین ضرورت شرکت موثر و انتخاب اصلح را به همه یادآوری کنیم.
کد خبر: ۶۷۲۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸ - 11June 2024

لزوم دعوت از آحاد مردم برای مشارکت حداکثری در انتخاباتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سلمان اسماعیلی» معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر امروز (سه‌شنبه) در جلسه هم اندیشی و هماهنگی قرارگاه جهاد تبیین عمار شهرستان ملایر، اظهار داشت: افزایش احساس ضرورت مشارکت در انتخابات در مردم ثمره خون پاک رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی است.

وی افزود: شهدای ما یک‌ نشانه محکم و استوار از آرمان خواهی ملت شریف ایران هستند و در راه ساختن تمدن بزرگ اسلامی جان ارزشمند خود را تقدیم کردند.

فرماندار ملایر اضافه کرد: امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی راه را به ما نشان دادند و این راه چیزی جز تلاش بی وقفه و جهادی برای عزت و سربلندی ایران اسلامی نیست.

وی تاکید کرد: در فرصت اندک باقیمانده بایستی با کمک همه خواص و نخبگان آحاد مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنیم و با بهره گیری از اصل مهم تبیین ضرورت شرکت موثر و انتخاب اصلح را به همه یادآوری کنیم.

اسماعیلی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ریشه مردمی دارد و وظیفه ما این است که با رعایت کامل بی‌طرفی مصادیق انتخاب اصلح و گفتمان ولایت را برای مردم تبیین و تشریح کرده و دو قطبی‌های مخرب را که از طرف بدخواهان ایجاد می شود از بین ببریم.

وی متذکر شد: حفظ وحدت آحاد ملت ایران در شرایط کنونی منطقه و جهان بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد و این وحدت باید در بین نیروهای دلسوز و متعهد به انقلاب اسلامی مستحکم‌تر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار