جانشین سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

منافع استکبار جهانی در ایجاد تفرقه و دشمنی بین ملت‌ها است

سردار «قنبری» گفت: استکبار جهانی تمایلی به دوستی بین ملت‌ها و صلح جهانی ندارد و  منافع آنان در ایجاد تفرقه و دشمنی بین ملت‌ها به دست می‌آید.
کد خبر: ۶۷۲۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷ - 12June 2024

منافع استکبار جهانی در ایجاد تفرقه و دشمنی بین ملت‌ها استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «مسعود قنبری» جانشین سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه شامگاه (سه شنبه) در مراسم اولین سالگرد شهادت شهید امنیت سجاد امیری که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، جمعی از مسئولین و مردم شهیدپرور و ولایتمدار این شهر و همچنین خانواده این شهید والامقام در سینما آزادی شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: استکبار جهانی تمایلی به دوستی بین ملت‌ها و صلح جهانی ندارد و  منافع آنان در ایجاد تفرقه و دشمنی بین ملت‌ها به دست می‌آید.

وی با اشاره به حضور جوانان و نوجوان در مراسم بزرگداشت شهید مدافع امنیت سجاد امیری، افزود: این نوجوانان تداعی کننده رزمندگانی در همین رنج سنی در دوران دفاع مقدس هستند که با اخلاص و گمنامی در جبهه‌های حق علیه باطل با نثار جان خودشان به دفاع از این مرز و بوم پرداختند.

جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه شهدا متعلق به همه مردم است، ادامه داد: بنا بر فرمایش امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که تفکر شهادت و گرامیداشت یاد شهدا در جامعه خصوصاً در بین فرزندان نسل امروز نهادینه شده است.

سردار قنبری با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی، تاکید کرد: آنها با برنامه ریزی‌های مسنجم و هدفمند در تلاش بودند که فرزندان دهه ۸۰ و ۹۰ این مرز و بوم را علیه نظام جمهوری اسلامی با خود همراه کنند.

جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: به واسطه خون پاک شهدایی که جانشان را برای دفاع از این آب و خاک فدا کردند، همه توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری نقش بر آب شد.

سردار قنبری گفت: حضور جوانان و نوجوانان در مراسم گرامیداشت شهید مدافع امنیت سجاد امیری پاسخ محکمی به توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه خون شهدا موجب وحدت و همدلی همه آحاد جامعه شده است، گفت: هر زمان پیکر شهیدی از این آب خاک تشیع می‌شود، می‌بینیم همه مردم با سلایق، تفکرات و گرایش‌های مختلف در مراسم تشیع شرکت می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه این وحدت نقطه قوت و توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، خاطر نشان کرد: ملت ایران همواره در همه بحران‌ها پشت نظام ایستاده‌اند و یک تو دهانی محکم به دشمنان این کشور زده‌اند.

سردار قنبری با بیان اینکه منافع استکبار جهانی در ایجاد تفرقه و دشمنی بین ملت‌ها به دست می‌آید، خطاب به دشمنان گفت: به جای هزینه و سرمایه گذاری در ایجاد مشکل و تفرقه بین ملت‌ها، آن سرمایه‌ها را برای مشکلات داخلی و کارهای عمرانی خود هزینه کنید و به مردم خود اجازه بدهید در آسایش، رفاه، دوستی و برادری با سایر کشورها زندگی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار