دبیرکل بنیاد هابیلیان:

انقلاب اسلامی متکی به افراد نیست

«هاشمی‌نژاد» با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی متکی به افراد نیست، گفت: گرچه فقدان رئیس‌جمهور خسارتی بزرگ است؛ اما ساختار‌ها در این کشور چنان مستحکم است که می‌تواند در کمتر از ۵۰ روز از شهادت رئیس‌جمهور، مجدد انتخابات برگزار و دولت جدید مستقر شود.
کد خبر: ۶۷۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵ - 12June 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید محمدجواد هاشمی‌نژاد» دبیرکل بنیاد هابیلیان در جمع نمازگزاران مسجد المنتظر شهرک غرب مشهد، با اشاره به حوادث متعددی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بر کشورمان حادث شده است، اظهار داشت: ما در دهه اول انقلاب اسلامی حوادث سختی را پشت سر گذاشتیم؛ به‌ویژه این حوادث در سال ۱۳۶۰ شدت گرفت و در یک بازه زمانی کوتاه چند ماهه، مهم‌ترین شخصیت‌های این کشور از جمله رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر، رئیس دیوان عالی کشور و جمع زیادی از وزرا و نمایندگان مجلس در حوادث گوناگون تروریستی به شهادت رسیدند.

انقلاب اسلامی متکی به افراد نیست

هاشمی‌نژاد افزود: همه این حوادث در شرایطی به‌وقوع پیوست که آن زمان انقلاب اسلامی نهالی نوپا بوده و ساختار‌های قدرت هنوز شکل نگرفته بود. همچنین جنگ تحمیلی نیز در جریان بوده و این انقلاب همزمان در دو جبهه داخلی و خارجی در حال نبرد بود. با همه این شرایط جمهوری اسلامی ایران از این بحران عبور کرد و امروز به چنان صلابتی رسیده است که در پی وقوع حادثه برای رئیس‌جمهور ما، ده‌ها هیئت دیپلماتیک برای ادای احترام به کشورمان می‌آیند و صد‌ها پیام تسلیت از قاره‌های مختلف ارسال می‌شود.

دبیرکل بنیاد هابیلیان ادامه داد: این مسائل همگی نمایان‌گر قدرت عظیم انقلاب اسلامی است که امروزه همه را در برابر آن به کرنش واداشته است و این نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی متکی به افراد نیست؛ گرچه فقدان رئیس‌جمهور خسارتی بزرگ است؛ اما ساختار‌ها در این کشور چنان مستحکم است که می‌تواند در کمتر از ۵۰ روز از شهادت رئیس‌جمهور، مجدد انتخابات برگزار و دولت جدید مستقر شود.

هاشمی‌نژاد تأکید کرد: یقین بدانیم که جمهوری اسلامی ایران از این مقطع نیز به سلامت عبور خواهد کرد و ان‌شاءالله بهترین‌ها برای ملت ایران و همه آزادگان جهان رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار