دبیرکل بنیاد هابیلیان:

نباید اجازه دهیم مظلومیت قربانیان ترور در تاریخ گم شود

هاشمی‌نژاد در دیدار با خانواده شهیدان «اکرم کمالی» و «آیدا قاسمی» از شهدای حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم مظلومیت قربانیان ترور در تاریخ گم شود گفت: شما قربانی تروریسم هستید و اظهارات شما به‌عنوان قربانی و شاهد زنده بسیار ارزشمند است.
کد خبر: ۶۷۴۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵ - 23June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «سید محمدجواد هاشمی‌نژاد» دبیرکل بنیاد هابیلیان با حضور در منزل خانواده شهیدان «اکرم کمالی» و «آیدا قاسمی» از شهدای حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان، با خانواده این شهدای والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

هاشمی‌نژاد در این دیدار با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم مظلومیت قربانیان ترور در تاریخ گم شود اظهار داشت: شما قربانی تروریسم هستید و اظهارات شما به‌عنوان قربانی و شاهد زنده بسیار ارزشمند است.

وی افزود: باید کشورهایی که حامی گروه‌های تروریستی هستند آسوده نباشند و آن‌ها را به جای اینکه مدعی ما باشند، پاسخگوی خودمان کنیم.

مجتبی قاسمی پدر شهید آیدا قاسمی و همسر شهید اکرم کمالی نیز در این دیدار گفت: پیگیری کنید خون شهدای ما پایمال نشود. کسی نمی‌تواند درک کند این شهدا چه مظلومیتی داشتند. درد سختی بود. ما از مسئولین همین را می‌خواهیم که خون شهدای ما پایمال نشود.

وی ادامه داد: روز حادثه من در همان منطقه بودم. بچه‌ها زمانی که سر مزار حاج قاسم بودند و انفجار اول رخ داد ترسیده بودند. به من زنگ زدند و گفتند چنین اتفاقی افتاده و ما به سمت خانه بر می‌گردیم. سوار خط واحد شده بودند و به ورودی مسجد صاحب‌الزمان (عج) رسیده بودند. از ماشین پیاده شده و کنار خانواده سلطانی ایستاده بودند که آن بی‌انصاف خودش را در کنار آن‌ها منفجر کرد و خانم و دختر کوچکم شهید شدند. دختر دیگرم هم که جانباز شده و پایش را قطع کرده‌اند.

نباید اجازه دهیم مظلومیت قربانیان ترور در تاریخ گم شود

نباید اجازه دهیم مظلومیت قربانیان ترور در تاریخ گم شود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار