فرمانده مرزبانی استان گلستان:

مرزهای امن گواه اقتدار کشور است

«حاتمی» گفت: داشتن مرزهای امن و کنترل شده، نشانه اقتدار هر کشور بوده و تاثیر به سزایی در رشد وتوسعه اقتصادی، سیاسی واجتماعی آن دارد.
کد خبر: ۶۷۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱ - 12June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، سرهنگ ستاد «احمدرضا حاتمی» فرمانده مرزبانی استان گلستان به اتفاق جانشین مرزبانی استان به منظور بررسی و ارزیابی توان رزمی و عملیاتی کارکنان، شرح وظایف و انجام ماموریت‌های سازمانی یگان‌های مرزی از پاسگاه مرزی دریایی آشوراده و ناوگروه شناوری مورد بازدید کرد.

فرمانده مرزبانی استان گلستان بابیان اینکه ارتقای آمادگی عملیاتی و توان رزمی کارکنان مورد تاکید است افزود: کلیه ماموریت‌های باید براساس اشراف اطلاعاتی صورت گرفته و به نحوی باید عمل شود که انجام ماموریت پاسگاه برای حریف قابل مطالعه نباشد.

بازدید فرمانده مرزبانی استان گلستان از پاسگاه مرزی دریایی آشوراده و ناوگروه شناوری

سرهنگ حاتمی تاکید کرد: داشتن مرزهای امن و کنترل شده، نشانه اقتدار هر کشور بوده و تاثیر به سزایی در رشد و توسعه اقتصادی، سیاسی واجتماعی آن دارد.

وی در ادامه با تاكيد بر هوشياری و اجرای دقيق دستورالعمل‌ها و راهبرد فرماندهی مرزبانی فراجا گفت: طرح‌ريزی و برنامه‌ريزی دقيق و به موقع، اجرای طرح‌های عملياتی و دفاعی و حفاظت از يگان بايد در دستور کار فرماندهان و مسئولان مربوطه باشد.

بازدید فرمانده مرزبانی استان گلستان از پاسگاه مرزی دریایی آشوراده و ناوگروه شناوری

فرمانده مرزبانی استان گلستان در خاتمه ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی كاركنان تاكيد كرد: وظيفه ما حفظ و حراست از نوار مرز است که در راستای اين وظيفه بايد توان عملياتی و رزمی خود را ارتقاء داده و آموزش و ارتقای سطح آمادگی رزمی كاركنان را به بالاترين درجه برسانيم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار