بازدید فرمانده مرزبانی گلستان از پایگاه دریابانی بندرترکمن

به منظور ارزیابی توان رزمی دفاعی کارکنان، فرمانده مرزبانی استان گلستان به اتفاق هیئت همراه با حضور در پایگاه دریابانی بندر ترکمن این واحد مرزی را مورد ارزیابی میدانی قرار دادند.
کد خبر: ۶۷۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸ - 12June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، سرهنگ ستاد «احمد رضا حاتمی» فرمانده مرزبانی استان گلستان به اتفاق هیئت همراه با حضور در پایگاه دریابانی بندر ترکمن این واحد مرزی را مورد ارزیابی میدانی قرار دادند.

در این بازدید سرهنگ ستاد «احمد رضا حاتمی» فرمانده مرزبانی استان گلستان ضمن دیدار چهره به چهره  با کارکنان و تاکید بر حفظ هوشیاری و آمادگی اظهار داشت: یگان‌های مرزی با رعایت اصول و قواعد رزمی و دفاعی، ارتقاء توان عملیاتی و آمادگی تجهیزات، می‌توانند شاهد موفقیت در انجام ماموریت‌ها باشند.

سرهنگ حاتمی به رویکرد آموزش کارکنان با هدف حفظ توان رزمی نیرو‌ها اشاره کرد و افزود: فرماندهان و کارکنان باید آموزش را همیشه در برنامه‌های کاری خود لحاظ کنند و مطمئن باشند آموزش و کسب مهارت همواره نقش بسزا و چشم گیری در پیشبرد اهداف مجموعه مرزبانی استان در راستای راهبرد‌های مرزبانی فراجا خواهد داشت.

فرمانده مرزبانی استان گلستان در این بازدید به ارزیابی اقدامات بعمل آمده در راستای ارتقاء سطح امنیت منطقه، آمادگی عملیاتی، فراگیری آموزشها، آماده بکاری تجهیزات، پرداخت و همچنین به صورت عملی، توان رزمی نیرو‌ها را مورد ارزیابی قرار داد و دستورات و تدابیر لازم را ابلاغ کرد.

بازديد فرمانده مرزباني گلستان از پايگاه درياباني بندرتركمن

در این بازدید جلسه پرسش و پاسخ فرمانده مرزبانی گلستان در پایگاه دریابانی بندرترکمن نیز برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ «حاتمی» در جمع کارکنان، آرامش و امنیت امروز مرز کشور را مرهون رشادت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی نیرو‌های زحمت کش مرزبانی دانست و بیان داشت: انقلاب با قدرت و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری با صلابت به راه خود ادامه می‌دهد و همگان به مانند گذشته پیرو ولایت فقیه بوده و تا آخرین قطره خون در اعتلای ایران اسلامی در میدان ایستاده و حاضر خواهیم بود.

وی تلاش مضاعف کارکنان را عامل رسیدن به موفقیت سازمانی دانست و تاکید کرد: از مسائل عمده‌ای که کشور‌ها از گذشته تا به امروز با آن رو به رو بوده اند و تمام قوای خود را برای حفظ و برقراری آن به کار می‌بردند، دفاع و امنیت در درون کشورشان در مواجهه و تهاجم بیگانگان در محدوده نوار مرزی بوده است.

فرماندهی مرزبانی گلستان در این مراسم از زحمات دریابانان تشکر و قدردانی نمود و کلیه همکاران را به پایبندی به قوانین و مقررات، نظم و انضباط، جدییت در انجام وظایف و امورات محوله، احساس مسئولیت و تلاش صادقانه در راستای تحقق اهداف سازمانی متذکر شدند.

بازديد فرمانده مرزباني گلستان از پايگاه درياباني بندرتركمن

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار