دبیر هشتمین جشنواره فانوس خبر داد؛

ارسال ۳۰۰ اثر هنری به دبیرخانه استانی جشنواره فانوس در قم

«ابوذر» گفت: ۳۰۰ اثر در رشته‌های مختلف هنری و سینمایی به دبیرخانه استانی هشتمین جشنواره تولیدات هنری و سینمایی فانوس در قم ارسال شده است.
کد خبر: ۶۷۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳ - 12June 2024

ارسال ۳۰۰ اثر هنری به دبیرخانه استانی جشنواره فانوس در قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «رضا ابوذر» دبیر جشنواره تولیدات هنری و سینمایی فانوس در استان قم امروز در نشست داوران جشنواره در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، اظهار داشت: از زمان اعلام فراخوان جشنواره تا پایان مهلت یعنی ۱۵ خرداد، ۳۰۰ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه ارسال شده است.

وی یادآور شد: موضوعات فانوس هشتم شامل محور‌هایی همچون نقش ولایت و رهبری در پیشبرد آرمان‌های دفاع مقدس، نقش مردم و بویژه زنان در دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران، سبک زندگی رزمندگان اسلام و شهیدان، اردو‌های راهیان نور و تاثیر آن بر نسل جوان می‌باشد.

ابوذر گفت: جشنواره فانوس در پنج بخش هنر‌های نمایشی (تئاتر صحنه ای، خیابانی و نمایشنامه)، هنر‌های تجسمی (عکاسی، نقاشی و طراحی پوستر)، سرود و موسیقی (با کلام و بی کلام)، فیلم (داستانی و مستند کوتاه، انیمیشن و نماهنگ)، رادیویی (نمایش و پادکست) و بخش ویژه دانش‌آموزی (تئاتر صحنه‌ای، سرود دانش‌آموزی، نقاشی و فیلم کوتاه ۱۸۰ ثانیه‌ای) برگزار می‌شود.

دبیر هشتمین جشنواره استانی فانوس در قم با اشاره به اعطای احکام داوران جشنواره، خاطرنشان کرد: روال بررسی، امتیازدهی و انتخاب آثار بر اثر نظر داوران، از امروز آغاز شده و پس از برگزاری مرحله استانی، آثار منتخب هر رشته جهت رقابت در سطح کشوری، به تهران ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار