فرماندار آبدانان:

مشارکت در انتخابات معادلات دشمن را شکست می‌دهد

رحمانی گفت: مشارکت اجتماعی و حضور فعال زنان در انتخابات پیش رو مطمئناً معادلات دشمن را در این برهه حساس بر هم زده و الگوی زن ایرانی متعهد و بصیر را به جهانیان نشان خواهد داد.
کد خبر: ۶۷۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۸ - 13June 2024

مشارکت در انتخابات معادلات دشمن را شکست می‌دهدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ایلام، با هدف تشویق زنان به حضور حداکثری در انتخابات و تبیین راه‌های حضور و شناسایی موانع موجود، نشست آموزشی «راهبرد حضور» توسط فرمانداری شهرستان آبدانان برگزار شد. 

«محمد رحمانی» فرماندار آبدانان در این نشست با بیان اینکه بانوان محور جامعه هستند اظهارداشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی این موضوع بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفت. 

وی خاطرنشان کرد:مشارکت اجتماعی و حضور فعال زنان در انتخابات پیش رو مطمئناً معادلات دشمن را در این برهه حساس بر هم زده و الگوی زن ایرانی متعهد و بصیر را به جهانیان نشان خواهد داد.

«رحمانی» به بانوان آبدانانی تاکید کرد: زمان‌شناس، بصیر، اهل فکر و تحلیل باشید و در موضوعات مختلف فردی و اجتماعی بهترین تصمیم را بگیرید، چراکه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هرگز خیرخواه ما نیستند. 

فرماندار آبدانان افزود: باید در انتخاب رئیس جمهور چهار مولفه مد نظر رهبرمعظم انقلاب که در ۱۴ خرداد امسال در حرم مطهر حضرت امام خمینی رحمة الله علیه بیان کردند یعنی فعال، پرکار، آگاه و معتقد به انقلاب اسلامی مدنظر و توجه قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار