استاد حوزه علمیه و کارشناس سیاسی:

دشمن با هجمه فرهنگی و رسانه‌ای نیروی انسانی کشور را هدف گرفته است

حجت‌الاسلام «ابوی‌سانی» گفت: ایران با مؤلفه نیروی انسانی متعهد به نظام اسلامی در جهان قطب و الگو شد که دشمن امروز با هجمه فرهنگی و رسانه‌ای این نقطه قوت را هدف قرار داده تا نیروی انسانی را از بین ببرد.
کد خبر: ۶۷۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳ - 13June 2024

دشمن با هجمه فرهنگی و رسانه‌ای نیروی انسانی کشور را هدف گرفته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «محمد ابوی‌سانی» استاد حوزه علمیه و کارشناس سیاسی امروز (پنجشنبه) در برنامه نشست بصیرتی پایوران، خانواده کارکنان و وابستگان سپاه خراسان جنوبی، اظهار داشت: تربیت نسل سالم و صالح کلید ظهور امام عصر(عج)‌ و مظهر قدرت ملی است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها بر مقوله ازدواج و فرزندآوری تأکید دارند چراکه این یک مجاهدت بزرگ است، بیان داشت: امروز مسئولیت و رسالت خانواده متدینین و انقلابی‌ها در جامعه سنگین‌تر از بقیه است و باید سبکی از زندگی و تربیت خانواده به کارگرفته شود که تراز انقلاب اسلامی باشد تا برای سایرین الگو باشند.

استاد حوزه علمیه و کارشناس سیاسی مطرح کرد: خداوند در قرآن از واژه فتنه یاد می‌کند، یعنی فضای غبارآلودی که حق و باطل به‌درستی در آن مشخص نیست و باید به سراغ فردی برویم که حق را به خوبی می‌شناسد؛ قرآن می‌فرماید: «این فضای فتنه از قتل و کشتار بدتر است و پیوسته این جریان با شما مؤمنان همراه و در ستیز است تا اعتقادات شما را از شما بگیرد».

حجت‌الاسلام ابوی‌سانی با تأکید بر اینکه امروز در یک نبرد قرار گرفتیم باید تا آرایش جنگی بگیریم و شیوه‌های مقابله با این پیکار را به‌درستی بدانیم که هر زمان بسته به شرایط متفاوت است، افزود: امروز دشمنان با ابزار رسانه و راه‌اندازی جنگ ترکیبی بر علیه خانواده‌ه به‌دنبال صربه زدن به جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه هدف جنگ نرم تغییر ذائقه افراد است و حساسیت‌زدایی نسبت به منکرات، عدم توانایی با معضلات و ناهنجاری‌ها از اهداف جنگ نرم است، تبیین کرد: امروز در نبرد رسانه‌ای دشمنان فضای مجازی و به‌ویژه پلتفرم‌های خارجی در تیررس دشمن است.

استاد حوزه علمیه و کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یک گفتمان سومی در برابر دو گفتمان سلطه‌گری و سلطه پذیری به‌ دنیا ارائه داد و آن گفتمان سلطه‌ستیزی بود، خاطرنشان کرد: ایران با مؤلفه نیروی انسانی متعهد به نظام اسلامی در جهان قطب و الگو شد که دشمن امروز با هجمه فرهنگی و رسانه‌ای این نقطه قوت را هدف قرار داده تا نیروی انسانی را از بین ببرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها