دیدار نایب رئیس فدراسیون فوتبال و تیم ملی فوتبال جوانان ایران با خانواده شهید خلبان مصطفوی

مهدی محمد نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال به همراه تیم ملی فوتبال جوانان ایران با خانواده شهید راه خدمت امیر سرتیپ دوم خلبان سید طاهر مصطفوی دیدار کردند.
کد خبر: ۶۷۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸ - 13June 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، تیم ملی فوتبال جوانان ایران که اردو‌های مستمر و منظم خود را برای حضور قدرتمند در رقابت‌های زیر ۲۰ سال بین المللی پیگیری می‌کند، همراه با مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در منزل شهید امیر سرتیپ دوم خلبان سید طاهر مصطفوی از خلبانان زبده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که همراه با شهید جمهور و هیأت همراه دچار سانحه و به مقام والای شهادت رسیدند رفته و با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کردند.

دیدار نایب رئیس فدراسیون فوتبال و تیم ملی فوتبال جوانان ایران با خانواده شهید خلبان مصطفوی

در این دیدار گرم و صمیمی نایب رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر از رشادت‌های این شهید بزرگوار، جایگاه ویژه شهدای راه خدمت جمهوری اسلامی ایران را رفیع برشمرد.

حسین عبدی سرمربی تیم ملی جوانان به همراه سایر اعضای کادر فنی و نماینده بازیکنان نیز ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت امیر مصطفوی یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.

خانواده شهید بزرگوار امیر مصطفوی نیز ضمن تشکر از حضور جامعه جوان فوتبال و مدیران فدراسیون فوتبال از ویژگی‌های برجسته آن شهید محجوب و محبوب گفتند و برای تیم ملی جوانان آرزوی موفقیت کردند.

در پایان این دیدار پیراهن تیم ملی جوانان به خانواده شهید مصطفوی اهدا شد.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها