فرماندار سبزوار: 

مردم قدردان زحمات خادمان خود هستند

ابراهیمی کردیانی گفت: مردم دلبسته نظام والای اسلامی و قدردان خدمات کسانی هستند که دلسوزانه به آنان کنند و این را در تشییع باشکوه پیکر رئیس جمهور شهید به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۶۷۲۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹ - 13June 2024

مردم قدردان زحمات خادمان خود هستندب‍ه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «حسین ابراهیمی کُردیانی» فرماندار سبزوار امروز (پنجشنبه) در همایش تبیین مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و ارائه دستاوردهای دولت شهید آیت‌الله رئیسی اظهار داشت:‌ خدمت صادقانه شهید جمهور و حضور در میان مردم، منجر به تشییع حماسی شهدای خدمت شد که در واقع پاسداشت صداقت، تواضع، خدمت بی‌منت و عملکرد جهادی و میدانی آیت‌الله رئیسی بود

وی با برشمردن بخشی از عملکرد دولت شهید رئیسی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و عمرانی، افزود:‌ به طور قطع ادامه راه رئیس جمهور شهید و شهدای گرانقدر خدمت، با تلاش شبانه‌روزی برای خدمت صادقانه و خالصانه به مردم ادامه خواهد یافت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار خواستار تبیین خدمات مجاهدانه دولت سیزدهم شد و گفت: انعکاس مناسب پیشرفت‌ها و خدمات ارائه شده در عرصه‌های مختلف، زمینه امیدواری و دلگرمی مردم را فراهم می‌کند و ضروری است مدیران اجرایی خدمات صورت گرفته را از طریق رسانه‌ها و ظرفیت‌های موجود خصوصا فضای مجازی بازتاب دهند.

این مقام مسئول با اشاره به آمادگی شهرستان سبزوار برای برگزاری باشکوه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد:‌ مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات، حماسه‌ای دیگر را رقم زده و مانند دستاوردی پرافتخار، در تاریخ کشور و نظام اسلامی ماندگار خواهد شد.

ابراهیمی کردیانی این همایش که به بایدها و نبایدهای تبلیغات انتخاباتی از نگاه قانون اشاره و عموم مردم این شهرستان را به حضور حداکثری در انتخابات پیش رو دعوت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها